سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

محاکمه 4 فوتبالیست به اتهام آزار دخترجوان

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۴:۱۴
کد مطلب: 267844
محاکمه چهار فوتبالیست لیگ حرفه ای دسته اول انگلیس به اتهام آزار و اذیت جنسی یک دختر جوان روز سه شنبه در دادگاه ˈاولد بیلیˈ شهر لندن آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، این فوتبالیست ها ˈجورج بارکرˈ، ˈلویس دانکˈ، ˈآنتون راجرزˈ و ˈاستیو کوکˈ اعضای تیم فوتبال برایتون، متهم هستند که در تابستان سال 2011 یک دختر 19 ساله را در یکی از هتل های بندر برایتون در جنوب انگلیس مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده اند.

بر اساس محتویات پرونده، این چهار نفر در ماه ژوییه سال 2011 که به بهانه پیروزی تیم شان در یک کافه جشن گرفته بودند، یک دختر 19 ساله را که به دلیل نوشیدن مشروبات الکلی از حالت عادی نیز خارج شده بود به هتل خود می کشانند و بطور دسته جمعی وی را مورد آزار و اذیت قرار می دهند.


به گفته ریچارد بارتون نماینده دادستان، این فوتبالیست ها همچنین از این دختر جوان در حالت بی هوشی فیلم و عکس های نامناسب تهیه می کنند تا بتوانند در آینده باز هم وی را مورد سوءاستفاده قرار دهند.

وی به اعضای هیات منصفه گفت که دختر جوان حتی پس از گذشت شش ماه از این حادثه جرات مراجعه به پلیس را نداشت و وقتی که با طعنه ها و آزار و اذیت دیگر فوتبالیست های باشگاه برایتون مواجه شد، به پلیس مراجعه کرد و پرده از این آزار و اذیت جنسی برداشت.

محاکمه این چهار فوتبالیست ادامه دارد.

ˈآنتون راجرزˈ یکی از متهمان این پرونده امروز به همراه پدر خود ˈبرندان راجرزˈ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در دادگاه حضور یافته بود.

ˈاستیو کوکˈ یکی دیگر از متهمان نیز سال گذشته از باشگاه برایتون جدا شد و در حال حاضر برای باشگاه دسته دومی ˈبورنموثˈ بازی می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عکس زدید اشکال شرعی و قانونی دارد . باید از حروف کوچیک به جای اسم ها استفاده میکردید .