سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

تجاوز گروهی به یک خبرنگار در هند

شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 308268
تجاوز گروهی به یک دختر ۲۲ ساله هندی که خبرنگار-عکاس یک مجله نیز هست باعث اعتراض و خشم خبرنگاران و روزنامه‌نگاران این کشور شده است.
به گزارش جهان، فارس به نقل از روزنامه ایرش تایمز هند نوشت: پلیس هند از تجاوز گروهی به یک دختر ۲۲ ساله خبرنگار در یک کارخانه نساجی متروکه در اطراف بمبئی پایتخت اقتصادی این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، این تجاوز گروهی یادآور تجاوز گروهی دسامبر سال گذشته به یک دختر دانشجو است که منجر به اعتراضات سراسری چند روزه در هند شد.

این دختر ۲۲ ساله که خبرنگار-عکاس یک مجله محلی است دچار جراحت نیز شده است و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد و شرایط جسمی وی مساعد است.

پلیس هند می‌گوید؛ یکی از ۵ مظنون این تجاوز گروهی که یک مرد ۲۰ ساله است بازداشت شده است و پلیس در جستجوی بقیه تجاوز کاران است.

به گفته پلیس هند، این اتفاق ساعت ۷ صبح پنج شنبه به وقت محلی در یک کارخانه متروکه نساجی در اطراف بمبئی رخ داده است.

این دختر ۲۲ ساله به همراه یک همکار مرد خود برای تهیه گزارش و عکس از این کارخانه به آنجا مراجعه کرده بوده که گرفتار ۵ مرد متجاوز می‌شود.

گفته می‌شود که همکار قربانی نیز با متجاوزان همدستی کرده است.

بروز این تجاوز باعث خشم رسانه‌های محلی و روزنامه نگاران و شماری از مردم بمبئی شده است. معترضان با تجمع و حمل پلاکاردهایی خواستار اشد مجازات برای متهمان شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *