جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

همواری راه قهرمانی استقلال با برد دربی

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 267820
سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هر تیمی در دربی آرامش داشته باشد پیروز می‌شود،گفت: راه قهرمانی استقلال با پیروزی برابر استقلال هموار می‌شود.
 به گزارش جهان به نقل از مهر، صمد مرفاوی که امروز سه شنبه در تمرین استقلال حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعه بازی حساسی برگزار می‌شود و من هم برای تجدید دیدار با دوستان و هم تماشای تمرینات قبل از دربی به در جمع استقلالی‌ها حاضر شدم. امیدوارم استقلال در این دربی موفق باشد.
 
وی در خصوص اینکه آیا اطلاعاتی درباره پرسپولیس به امیر قلعه نویی داده است یا خیر، تاکید کرد: قلعه نویی خودش استاد است و نیازی نیست در این باره با او صحبت کنم. من فقط می‌توانم دعا کنم که استقلال پیروز این بازی شود.
 
" هر تیمی که در دربی آرامش داشته باشد و با تمرکز بازی کند پیروز می‌شود". سرمربی پیشین استقلال و فعلی صبای قم با بیان این مطلب یادآور شد: به نظرم استقلال این آرامش را دارد و می‌تواند نتیجه بگیرد. استقلال در صورت پیروزی برابر پرسپولیس راه قهرمانی خود را هموار می‌کند.
 
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز جمعه این هفته و در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *