سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

در فتنه 88 برخی مسوولان تجدید و مردود شدند/ شب‌های قدر انقلاب

يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب: 267270
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: فتنه هشت ماهه سال 88 به اندازه هشت سال دفاع مقدس از نظام و انقلاب انرژی گرفت اما مردم پیروز این میدان شدند.
در فتنه 88 برخی مسوولان تجدید و مردود شدند/ شب‌های قدر انقلاب
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، سردار علی فضلی شنبه شب در همایش شهدای کربلای 5 شهرستان چناران در مسجد جامع این شهر افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی فتنه ای به اندازه عمق فتنه هشت ماهه سال 88 رخ نداده بود و هیچ حادثه ای به شباهت آن نیز در طول 33 سال انقلاب مشاهده نشده است.

وی قرآن،عترت و مردم را سه پایه انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد:مردمی که همانند دوران دفاع مقدس با انگیزه ادای تکلیف به جبهه های نبرد روانه شدند و از میهن و کیان خویش دفاع کردند در فتنه سال 88 نیز با همان انگیزه پیروز میدان شدند.

وی اضافه کرد: در فتنه سال 88 برخی مسوولان تجدید و مردود شدند اما مردم به دلیل حضور خدایی چون عملیات کربلای 5 پیروز شدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره عملیات کربلای 5 گفت: شب های عملیات کربلای 5 شب های قدر انقلاب است که نیروهای این عملیات، کربلا را در شلمچه مشق کردند و این یادگار حسینی باید حفظ شود.

سردار فضلی ،عملیات کربلای 5 در دی ماه سال 1365 را نوعی آزمایش سخت فرزندان اسلام برشمرد و افزود: رزمندگان این عملیات تنها از باب تکلیف به میدان رفتند و نزدیک به 53 هزار شهید، مجروح تقدیم انقلاب کردند و اکنون نیز مردم باید برای حفظ نظام احساس تکلیف داشته باشند.

وی با اشاره به جغرافیای عملیات 28 روزه کربلای 5 در منطقه شلمچه اظهار کرد: جبهه ما جبهه عشق داوطلبانه بود که آمدن ها و رفتن ها همه با اختیار انجام شد.

وی با اشاره به انجام بیش از چهار میلیون بازدید از منطقه عملیاتی کربلای 5 گفت: بیش از 88 درصد این بازدیدها از سوی کسانی صورت گرفته که برای اولین بار به کربلای ایران آمده بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *