يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۸

کروبی و موسوی را فتنه‌گر نمی‌دانم!

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب: 266577
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه، موسوی و کروبی را اهل فتنه و فتنه‌گر نمی‌شناسم، بلکه مفتون می‌شناسم، گفت: آنچه که مربوط به بنده است، این است که اینها گرفتار فتنه شده‌اند، باید از فتنه و فتنه‌گران تبرّی بجویند، اما این‌که در باره آمرزش آنها چه مقدمه‌ای لازم است شأن رهبری است و شأن بنده نیست که بخواهم وارد آن شوم.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حبیب الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص سخنان اش در جلسه طرفداران حزب موتلفه اسلامی به بیان مطالبی پرداخت که به شرح ذیل است:

دیشب رسانه‌ها از صحبت‌های حضرتعالی مطلبی را نقل کرده‌اند که «آقایان موسوی و کروبی در فتنه مجرم نیستند». آیا سخن شما این بود که اینها در ایجاد فتنه مجرم نیستند؟

من در مصاحبه شب گذشته عرض کردم، راجع به مجرمیت یا تطهیر یا آزادی از حبس حق مقامات امنیتی و قوه قضائیه است، اما بنده عرض می‌کنم اینها را فتنه‌ساز و فتنه‌گر نمی‌دانم. در بحثی که ادامه یافت از هیئت منصفه مثال زدم که کار ما در هیئت منصفه این است که بگوییم شخص متهم در دادگاه مجرم هست یا نیست. بنده در اینجا بحثم این بود که این دوتا را فتنه‌گر نمی‌دانم، اما اشتباه لفظی شده و مجرم گفته شده است. در صورتی که تعیین کردن مجرم کار ما نیست و کار قوه قضائیه است. در بحث هیئت منصفه هم این را گفتم، منتهی اشتباه لفظی شده است. من اینها را اهل فتنه و فتنه‌گر نمی‌شناسم، بلکه مفتون می‌شناسم. واقعیت قضیه همین است.

برخی رسانه ها در واکنش به سخنان شما مواردی را به عنوان جرایم این دو نفر مطرح کردند، این موارد به نظر شما جرم بود؟

در آن قضیه وارد نمی‌شوم، چون آن بحث، قضایی است. آنچه که مربوط به بحث من بود هیئت منصفه را مثال زدم، چون عضو آن هستم. در هیئت منصفه به صحبت‌هایی که در دادگاه می‌شود گوش می‌دهیم، نتیجتاً می‌گوییم طرف مجرم هست یا نیست و به حکم دادگاه کاری نداریم، اما در این باره آنچه که واقعیت دارد، در صدر گفته‌ام راجع به تطهیر و رفع حبس این آقایان اصلاً حق دخالت ندارم، اما به عنوان یک شهروند و عضو هیئت منصفه اینها را فتنه‌گر و فتنه‌ساز نمی‌دانم، منتهی لفظ مجرم به هوای هیئت منصفه وسط آمده است، درحالی که تعیین مجرم بودن یا نبودن کار دادگاه است و کار من نیست. آنها گرفتار فتنه و مفتون شدند و باید از فتنه و فتنه‌گران تبرّی بجویند.

به نظر شما آیا آنها باید از اعمالی که در آن زمان انجام داده‌اند، استغفار کنند؟ امروز باید چه بکنند؟

آن شأن رهبری است، آنچه که مربوط به بنده است، این است که اینها گرفتار فتنه شده‌اند. باید از فتنه و فتنه‌گران تبرّی بجویند، اما این‌که در باره آمرزش آنها چه مقدمه‌ای لازم است شأن رهبری است و شأن بنده نیست که بخواهم وارد آن شوم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رهبری معظم بارها فرموده اند که این آقایان و طرفدارانشان باید از گذشته براءت جویند وخط خود را از ضد انقلاب جدا کنند باز شما منتظر تعیین تکلیف هستید اگر دو زاری شما کج است یا عمدا کجش کردید این سید مظلوم چه گناهی داره؟!
اقایان موسوی وکروبی بعد از گذشت بیش از سه سال از فتنه با رمز تقلب هنوز حاضر نشده اند به گناه خود اعتراف کنند پس این نشان از فتنه گر بودن انان نیست؟ جای بسی تعجب وتاسف است که اقای عسگراولادی با سابقه انقلابی این چنین اشتباه بزرگی را مرتکب می شوند
Iran, Islamic Republic of
حاجی ازکجاآورده ای این حرف پرازطنزرا؟لابدفتنه گربچه حزب الهی ها هستند؟ بچه های کم سن وسال فتنه وفتنه گرراشناختنداماتوبااین سن وسابقه وادعا!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي عسگر اولادي براي شما متاسفم كه با اينكه موي خود را در انقلاب سپيد كردي اما ...
اگر اينها از سران فتنه نيستند پس كي فتنه گر است ؟ وقتي سفارتخانه هاي غربي و اسراييل ْآنها را مهره هاي خود مي دانند چطور شما آنها را فتنه گر نشاختي . ؟
جهان از اینکه نظر سنجی تو سایتتون ره انداختید خوشحالم.
از ساییتون و ابراز نظر های یکطرفه خسته شده بودم ولی حالا فکر کنم می تونی به خواننده هات یکی اضافه کنی.
ولی تو امتیاز ها منصف باش.
رهگذر
نه عزیزم این دوتا اون اول مفتون بودند... اما بعد با لجاجت و ادامه دادند آگاهانه کار... قطعا فتنه گر هستند
روح الله
آقای عسگر اولادی از شما بعید است فتنه ای که این آقایان درست کردند هدفش رهبری و نظام اسلامی بود شما مگر گزارشات منابع امنیتی را نشنیده اید .اینها اگر فتنه گر نبودند باید امر ولی را اطاعت میکردند واز موضع خودشان پایین می آمدند که متاسفانه برموضع اشتباه وغلط خود ماندند مردم با حماسه 9 دی این فتنه گران را به زباله دان تاریخ انداختند .اینها به نظر من ادای مسلمانی وانقلابی وولایتی را ازاول انقلاب در می آوردند .مگر دردوران جنگ خیانتهای موسوی از یادتان رفته است ؟ مواظب باشید شما ازراه منحرف نشوید .همه ما باید پشت سر ولی امر مسلمین حرکت کنیم ومثل عمار ها وسلمان ها مطیع وگوش به فرمان باشیم .شما بهتر است از موضع هیئت منصفه حرف نزنید واگر هم میخواهید حرف بزنید مواظب باشید در پازل دشمن وفتنه گران بازی نکنید وخون به دل امام خامنه ای نکنید مانند این دو فتنه گر خائن به وطن .؟؟؟!!!
حمید رمضانعلی
یک‌باره بگویید فتنه‌گران ملائکة اله بوده‌اند یا از اجنه بوده‌اند و دیده‌ نشده‌اند. می‌توانید بگوید سران فتنه این‌ها نبودند ولیکن این‌ها فتنه‌گرند. سران فتنه را استکبار می‌دانیم اما این استکبار ایادی و فتنه‌گرانی دارد که نمونه ای از این ایادی کروبی و موسوی هستند......واقعا عمار بنطوری دفاع می‌کرد که شما می‌کنید آقای عسگراولادی؟ نمی دانم چه چیزی به شما مزه کرده‌ است که اینطوری موضع می‌گیرید. دور و بری های خودتون رو عوض کنید.