دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

زمان حضور احمدی‌نژاد در مجلس تغییر کرد

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب: 266347
سخنگوی هیات رئیسه مجلس از تصمیم این هیات برای حضور رئیس جمهور در ساعت اولیه تشکیل جلسه علنی روز چهارشنبه به مدت یک ساعت و 30 دقیقه برای ارایه گزارش خبر داد.
به گزارش جهان، عبدالرضا مصری در گفتگو با مهر با  اعلام این خبر اظهار داشت: درخواست دولت برای حضور یک ساعت و نیمه رئیس جمهور در جلسه علنی روز چهارنشبه، در جلسه  امروز هیات رئیسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم نهایی این شد که آقای رئیس جمهور از ساعت 8:30 تا ساعت 10 فرصت ارایه گزارش در صحن مجلس را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا زمان مورد درخواست ریاست جمهوری مبنی بر حضور در ساعت 10:30 تا 12 مورد موافقت هیات رئیسه قرار نگرفت گفت: به هر حال این موضوع در هیات رئیسه بحث شد و طبق برنامه مصوب هیات رئیسه تصمیم گرفته شد که رئیس جمهور در اول وقت جلسه روز چهارشنبه در مجلس حضور یابد.

مصری خاطرنشان کرد: البته همچنان انتظار نمایندگان این است که آقای رئیس جمهور پس از ارایه گزارش در مجلس حضور داشته باشد و نقطه نظراتشان درباره مسایل مختلف را استماع کند اما در نهایت  اختیار با رئیس جمهور است که به سخن آنها گوش دهد یا  اینکه مجلس را ترک کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
این نماینده ها وزیر اقتصاد رو میارن استیضاح کنند آخر با عذر خواهی میفرستنش بره همون کارای قبلی رو انجام بده حالا که ایشون فقط می خواهد متکلم وحده باشه چه شوربایی بشه!