کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان حضور احمدی‌نژاد در مجلس تغییر کرد

25 دی 1391 ساعت 19:04

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از تصمیم این هیات برای حضور رئیس جمهور در ساعت اولیه تشکیل جلسه علنی روز چهارشنبه به مدت یک ساعت و 30 دقیقه برای ارایه گزارش خبر داد.


به گزارش جهان، عبدالرضا مصری در گفتگو با مهر با  اعلام این خبر اظهار داشت: درخواست دولت برای حضور یک ساعت و نیمه رئیس جمهور در جلسه علنی روز چهارنشبه، در جلسه  امروز هیات رئیسه مجلس مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم نهایی این شد که آقای رئیس جمهور از ساعت 8:30 تا ساعت 10 فرصت ارایه گزارش در صحن مجلس را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا زمان مورد درخواست ریاست جمهوری مبنی بر حضور در ساعت 10:30 تا 12 مورد موافقت هیات رئیسه قرار نگرفت گفت: به هر حال این موضوع در هیات رئیسه بحث شد و طبق برنامه مصوب هیات رئیسه تصمیم گرفته شد که رئیس جمهور در اول وقت جلسه روز چهارشنبه در مجلس حضور یابد.

مصری خاطرنشان کرد: البته همچنان انتظار نمایندگان این است که آقای رئیس جمهور پس از ارایه گزارش در مجلس حضور داشته باشد و نقطه نظراتشان درباره مسایل مختلف را استماع کند اما در نهایت  اختیار با رئیس جمهور است که به سخن آنها گوش دهد یا  اینکه مجلس را ترک کند.


کد مطلب: 266347

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/266347/زمان-حضور-احمدی-نژاد-مجلس-تغییر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com