دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱۰
نظرسنجی جالب برنامه امشب "پایش"؛

آیا رییس‌جمهور امشب "پایش" را می‌بیند؟+تکمیلی

آخرین خبر/ "پایش" امشب پخش نمی‌شود
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 266066
یک برنامه تلویزیونی اقتصادی در ابتکاری جالب موضوع نظرسنجی این هفته خود را به مرحله دوم هدفمندی یارانه اختصاص داده است.
به گزارش جهان، نظرسنجی برنامه این هفته پایش از مردم می پرسد که "آيا با اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه در آينده نزديك موافقيد؟ 1.بلي 2.خير"

با توجه با اصرار رییس جمهور برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و مخالفت کارشناسان اقتصادی و نمایندگان مجلس با افزایش بیش از حد حاملهای انرژی، به نظر می رسد که نتیجه این نظرسنجی جالب باشد.

رییس جمهور چهارشنبه هفته جاری برای سخنرانی و توضیح در مورد وضعیت اقتصادی به مجلس می رود، و با توجه به این که قرار است موضوع فاز دوم هدفمندی یارانه ها هم در این جلسه مطرح می شود، نتیجه نظرسنجی برنامه پایش می تواند در تعیین رویکرد احمدی نژاد و مجلس موثر باشد.

آیا رییس قوه مجریه برنامه امشب پایش را تماشا خواهد کرد یا ترجیح می دهد همچنان بر نظر خود پافشاری کند؟

برنامه تلویزیونی پایش، یکشنبه شبها از شبکه اول سیما پخش می شود.

خبر تکمیلی/ «پایش» امشب پخش نمی‌شود

برنامه «پایش» امشب روی آنتن نمی‌رود و مناظره درباره فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها منتفی شد.

پس از انتشار خبر مناظره راجع به فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در برنامه امشب «پایش»، سمیرا رستمی مدیر روابط عمومی شبکه یک سیما در گفت‌وگو با فارس گفت: این برنامه امشب پخش نمی‌شود.

وی در توضیح بیشتر عنوان داشت: از آنجا که موضوع برنامه امشب «پایش» مرتبط با فاز دوم هدفمندی یارانه‌هاست و با توجه به برنامه حضور و سخنرانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس با موضوع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در روز چهارشنبه 27 دی ماه؛  مدیران شبکه یک تصمیم گرفتند برنامه  پایش امشب با این موضوع  روی آنتن نرود.

وی ادامه داد: این اقدام به منظور ایجاد فضای آرام برای طرح دیدگاه‌های رئیس جمهور است.

اطلاعيه رسمي برنامه پايش

روابط عمومی برنامه تلویزیونی "پایش" با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از آنجا كه موضوع برنامه امشب پايش در 24دي مرتبط با فاز دوم هدفمندي يارانه ها مي باشد و با توجه به سخنراني رياست محترم جمهوري در روز چهارشنبه 27دي ماه در صحن مجلس شوراي اسلامي و به منظور ايجاد فضاي آرام براي طرح ديدگاه هاي
جناب آقاي احمدي نژاد، برنامه پايش امشب 24ديماه 91 پخش نمي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به این میگن دموکراسی . ماشالا به برخی مسئولین که از سایشون هم میترسن ...
چرا فکر میکنید که بیندگان برنامه پایش همه مردم هستن ؟
اگر قرار به نظر سنجی مردم است یک همه پرسی واقعی در مورد اجرای هدفمندی بذارید تا مردم مستقیما و قانونی رای بدن
هم برگزار شدن این برنامه یه حرکت خیلی اشتباهی بود و هم خوشحالی بزرگواران سایت.
خوب مگه مردم مهم نیستن نظرسنجی میکردن ببینن مردم هم با اقای دکتر احمدی نژاد موافقن یا نه؟ ایشون که خیلی میگن مردم با ایشون هستند؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی یه نفر مهمتر از چند میلیون آدم
آقایون صداسیمایی چرا این همه کج فهمی
این آقا نماینده مردمه حالا خود مردم ممکنه نظر مخالف داشته باشن نباید بگن؟! چون اون یه نفر باید با آرامش نظر مخالف این همه مردمو اجرا کنه؟!
این همه داد و فریاد راه انداختید که چرا دولتی ها به برنامه پایش نمیان؟ حالا که یه نماینده از دولت قرار بود از هدفمندی دفاع کنه اینطوری لغوش کردن و تمام رسانه ها هم سکوت کردن
متأسفم برای رسانه های مملکتمون و متأسفم برای مملکت که یه دولت اونم در حین خدمت نه بعد از اتمام اینقدر مظلوم و مهجور باشه!
بسیار کار عاقلانه ای است. کسی که خودش پشت رول نشسته (راننده) میدونه چی باید انجام بشه چی نباید انجام بشه. از آقای حیدری صمیمانه سپاسگذارم. بصیرت به این میگن نه برنامه 90
United States
واقعا عجیبه این دیگه چه جور منطقیه
با این منطق رسانه ما بهیچ جا نمی رسیم
هر برنامه ای تو سیما طرفدار پیدا می کنه تعطیلش می کنند چون می ترسند مثل برنامه نود به جایی برسه که دیگه کاری از دستشون برنیاد پایش هم حتما همین جور میشه
به قول خواجه شیراز
حافظ نه حد ماست چنین لاف ها زدن
پای از گلیم خویش چرا بیشتر کشیم
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها مخالف هدفمندی هستند ولیکن اصلا برنامه پایش را نمی‌بینند که بخواهند نظر بدهند . یک همه پرسی عمومی یا اطلاع رسانی عمومی در این خصوص بهترین راهکاره.