يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲
همراهی خودی ها با دشمنان!

هشدار درباره راهبرد امنیتی - اقتصادی دشمن در بهار 92

سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 266019
خیلی ها تصور می کردند که تنها هدف مدیران فتنه 88 این بود که جمهوری اسلامی را ظرف مدت یک سال یا کمتر ساقط نمایند ولی اکنون روشن است که شکست هدف اولیه مانع از آغاز یک بازی روانی و جنگ نرم فرسایشی جدیدی با ملت ایران نشده و توطئه جدید با رویکرد امنیتی - اقتصادی و با شرایطی بسیار پیچیده تر از 88 کلید خورده است.
هشدار درباره راهبرد امنیتی - اقتصادی دشمن در بهار 92
به گزارش سرویس سیاسی جهان نيوز، آنچه که در 3 سال گذشته به عنوان فتنه از آن یاد می شود از ابعاد بسیار متنوعی برخوردار است که بررسی های دقیق پایان نپذیرفتن این موضوع و شعله کشیدن زبانه های آتش زیر خاکستر آن در نقاط حساس تاریخی و لحظه های سرنوشت ساز برای ملت ایران را نشان می دهد.

متاسفانه در همین حین کوتاهی جهالت، غفلت و کوتاهی عده ای از خواص و مسئولین اقتصادی و سیاسی هم سبب شده است که دشمن بیش از پیش به ضربه زدن به نظام امیدوار شود و نقشه های تازه ای را برای سلب آسایش از مردم و تحت تاثیر قرار دادن کارآیی نظام طراحی کند.

چندی پیش بی بی سی فارسی با درج مطلبی از اهداف واقعی تحریم بر ضد کشورمان پرده برداشت. این مقاله با اشاره به اینکه در مورد موثر بودن تحریم های اقتصادی و کارایی آن همواره تردیدهای بسیاری وجود داشته است، تلویحا فشار اقتصادی به مردم را دلیل اصلی تحریم ها برشمرد.

تحلیل هایی از این دست نشان می دهد که آنچه فتنه نامیده می شود قرار
هنوز دولت دهم به پایان نرسیده و شش ماه یعنی یک هشتم عمر دولت باقی مانده و این مدت زیادی است تا با همراهی مسئولین توطئه هایی که خود غربی ها مستقیما از آن دم می زنند را خنثی کنیم و با ایجاد شرایط بهتر اقتصادی برای مردم زمینه امید گرفتن ایشان و خطا رفتن تیر دشمنان را فراهم آوریم.
است با ظاهر و دلایلی متفاوت از ادعای تقلب 88 به میدان بیاید و این بار طرف غربی تصمیم دارد خود مستقیما وارد میدان شده و عملا با در تنگنا قرار دادن عموم مردم در زمینه معیشتی زمینه نارضایتی گسترده را فراهم آورد و پروژه های شکست خورده ای چون تهدید نظامی را با فتنه انگیزی امنیتی - اقتصادی در داخل احیا نماید.

ترکیب فشار اقتصادی ناشی از تحریم ها، کنش های غیر اخلاقی جریانات سیاسی داخلی برای پیروزی در انتخابات، درگیری لفظی بین خواص و افراد طراز اول در مجموعه نظام و اثرات قطعی بر فکر و ذهن مردم، بی ثباتی بازارها به دلیل نبود نظارت کافی، وجود شخصیت های سیاسی مجهول الهویه که متناسب با منافع شخصی خود گاهی بانظام و گاهی برضد نظام مسائلی را مطرح می کنند و در نهایت سوءمدیریت دولتمردان که از 3 سال پیش آغاز شده و مشکلات بزرگی را رقم زده، عامل اصلی امیدواری دشمن به پیگیری پروژه جدید است.

در یکی از مقالات شبکه دولتی انگلیس جمله ای آمده است که به خوبی نیت اصلی تحریم ها و آگاهی دشمن از غفلت مسئولان را مشخص می کند:

"مدتی است شعار "انرژی هسته ای حق مسلم ماست" در خیابان های ایران به گوش نمی رسد. چند سال پیش که این شعار فراگیر شد، نرخ دلار کم تر از هزارتومان بود، اما امروز از سه هزار تومان گذشته است".

در کنار این موضوع تحلیل هایی که در مورد بهار 92 در رسانه های غربی مشاهده می شود به خوبی مشخص می کند که مسائلی در مورد حمله نظامی به ایران و البته اعمال شدیدترین نوع تحریم ها، بیشتر به دنبال ایجاد التهاب اقتصادی و اجتماعی است و قرار است در روزهای نزدیک به انتخابات، جامعه را به سمت افسردگی
جرقه فتنه را دشمن می زند ولی بستر آن را خودی ها فراهم می کنند. وقتی دشمنان قسم خورده ملت ایران به وضوح ایجاد مشکلات اقتصادی را در کنار پروژه فتنه انگیز "انتخابات آزاد" با عنوان یک راهبرد امنیتی - اقتصادی اعلام و پیگیری می کنند، اهمیت افشاگری درباره بخش امنیتی و تلاش برای مدیریت بخش اقتصادی کاملا روشن و ضروری است.
سوق دهد و گرانی و تورم در کنار شائبه هایی که از طرف عناصر نفوذی در خصوص نبود انتخابات سالم و یا احتمال تقلب مطرح می شود، جامعه را درگیر نماید.

باید توجه داشت که غربی ها امیدوارند با ایجاد یک بحران امنیتی در داخل کشور مانند آنچه در انتخابات ریاست جمهوری قبل مشاهده کردیم کشورمان را برای تن دادن به خواسته های نامشروع خود در زمینه هسته ای و سیاسی تحت فشار قرار دهند.

مطمئنا نقشه های پیچیده دشمنان که جهت گیری آن از هم اکنون مشخص است می تواند با بصیرت بخشی(همانند آنچه رهبر معظم انقلاب بر آن اصرار دارند)،‌ آگاه سازی خواص جاهل، برخورد با مغرضان و تمرکز در رسیدگی به مشکلات مردم خنثی شود ولی استفاده از الفاظ سیاسی و بازی بر روی موجی که طراحان آن به خوبی از هدف و مقصد آن آگاهند می تواند عواقب بدی را برای افراد و جریان ها رقم بزند.

صحبت در مورد اصطلاحات مشکوکی چون "انتخابات آزاد" که ایده آن ساخته سرویس های خارجی است، از سوی برخی شخصیت های سیاسی داخلی، مخاطب را به فکر فرو می برد و این سوال را مطرح می کند که چگونه افرادی که توسط انتخابات در این کشور به تریبونی برای صحبت کردن و اظهار نظر رسیده اند با بیان چنین موضوعی آب به آسیاب دشمن می ریزند و زمینه را برای ملتهب کردن فضای جامعه و تحت تاثیر قراردادن منافع ملی آماده می کنند؟

جرقه فتنه را دشمن می زند ولی بستر آن را خودی ها فراهم می کنند. وقتی دشمنان قسم خورده ملت ایران به وضوح ایجاد مشکلات اقتصادی را در کنار پروژه فتنه انگیز "انتخابات آزاد" با عنوان یک راهبرد امنیتی - اقتصادی اعلام و پیگیری می کنند، اهمیت افشاگری درباره بخش امنیتی و تلاش برای مدیریت بخش اقتصادی کاملا روشن و ضروری است.

بی شک
شبکه دولتی انگلیس: "مدتی است شعار "انرژی هسته ای حق مسلم ماست" در خیابان های ایران به گوش نمی رسد. چند سال پیش که این شعار فراگیر شد، نرخ دلار کم تر از هزارتومان بود، اما امروز از سه هزار تومان گذشته است".
کوتاهی در رسیدگی به این دو موضوع بسترسازی برای فتنه ای است که دشمن ماه هاست دنبال زمینه اجرای آن می گردد.

الان زمان آن است که مسئولان اقتصادی و سیاسی کشور فکری به حال بازارهای آشفته و اوضاع نابسامان اقتصادی کنند که قطعا بیش از تحریم ها از سیاست های ناکارآمد و مقطعی داخلی متاثر است. نباید خوراک لازم را برای بیانیه ها، مصاحبه ها و جریان سازی افراد بی مبالاتی که منافع شخصی خود را مقدم بر امنیت و آسایش مردم می بینند فراهم کنیم.

هیچ کس امروز مدعی نیست که تحریم های غرب بر اقتصاد ایران بی تاثیر بوده است ولی مطمئنا اثرات ناشی از سوء مدیریت مسئولان بسیار بیشتر از این تحریم هاست و همزمانی این دو زمینه لازم را برای فشار بر مردم فراهم می آورد.

قطعا حجم تورم ناشی از دلال بازی و باند بازی برخی از آقازاده ها و مسئولین اقتصادی و سرمایه داران بسیار بیشتر از ابعاد التهابی تحریم ها بوده است اما سوال اینجاست چرا مسئولین هنوز شش ماه مانده تا انتخابات به جای رسیدگی به این مشکلات به اظهارات عجیب و غیر مسئولانه که از همین حالا مشی غیر اخلاقی ایشان در تبلیغات را نشان می دهد می پردازند؟
 
هنوز دولت دهم به پایان نرسیده و شش ماه یعنی یک هشتم عمر دولت باقی مانده و این مدت زیادی است تا با همراهی مسئولین توطئه هایی که خود غربی ها مستقیما از آن دم می زنند را خنثی کنیم و با ایجاد شرایط بهتر اقتصادی برای مردم زمینه امید گرفتن ایشان و خطا رفتن تیر دشمنان را فراهم آوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر صحبتهای حضرت آقا را مد نظر و چراغ راه قرار دهند هم مردم و هم مسئولین، بدون شک ضربات دشمن به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ناکارامد و اگر بی تأثیر نباشد کم تأثیر می شود.
با چهارتا دلال گردن کلفت (ترجیحا آقازاده )همون برخوردی رو بکنند که با چهار تا زورگیر کردند .... بهتر خواهد شد وضعیت