جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

تحلیل رئیس دفتر رهبرانقلاب از نقشه دشمن در انتخابات 92

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب: 265857
رییس دفتر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات ریاست جمهوری و گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
به گزارش جهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با بیان این‌که دشمنان ایران اسلامی با بسیج امکانات سعی دارند بر انتخابات ریاست جمهوری تاثیر بگذارند، افزود: دشمنان به انتخابات ریاست جمهوری امید بسته‌اند و سعی دارند در این مقطع، با شبهه‌افکنی مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند، اما مردم ایران اسلامی نشان دادند پشتیبان نظام و رهبر خود هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: دشمنان از هر کوششی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دریغ نکرده‌اند، اما با حمایت همه‌جانبه مردم از ولایت، کشتی انقلاب اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری از طوفان‌های حوادث به سلامت عبور کرده است.
 
رییس دفتر مقام معظم رهبری یکی از دستاورهای انقلاب اسلامی را احیاء ارزش‌های فراموش شده عنوان کرد و گفت: برپایی نمازجمعه یکی از دستاوردهای نظام است به طوری که در حال حاضر 700 نماز جمعه در سراسر کشور برگزار می شود که خاری بر چشم دشمنان انقلاب اسلامی ایران است.
 
وی از خانواده‌ها خواست با تشویق فرزندان خود به شرکت در نمازجمعه، حسینه‌ها و مجالس مذهبی آنان را از انحرافات اجتماعی نجات دهند.
 
گلپایگانی با برشمردن دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: با توجه به تحریم‌های گسترده، پیشرفت‌های علمی ایران در عرصه هسته‌ای، جهانیان را به تحسین وا داشته، هر چند که دشمن در پی تبلیغ این نکته است که مکتب اسلام توان مدیریت جامعه را ندارد.
 
وی که در جمع نمازگزاران جزیره کیش سخن می‌گفت از شرکت گسترده و باشکوه مردم خداجوی کیش در نمازجمعه ابراز خرسندی کرد و با مقایسه وضعیت جزیره کیش در قبل و بعد از انقلاب گفت: براستی وعده خداوند که در قرآن فرموده: «کره زمین در پایان از آن صالحان است»، محقق می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جناب آقای گلپایگانی ، مکتب اسلام توان مدیریت و حکومت بر کل جهان را دارد ولی مدیریت برخی مسئولان ما توان اداره یک جامعه و مملکت را هم ندارد و این قضیه است که دشمنان ما را به اشتباه انداخته است، بنابراین اگر شما فکری برای اصلاح توان مدیریت جامعه ما کنید و آن را بهبود بخشید خود بخود طرز تفکر دشمنان ما در خصوص مکتب اسلام نیز عوض خواهد شد . بسم الله .
Iran, Islamic Republic of
چرا باید همیشه از دیگران برنامه طلب کنیم
هر کس به نوبه خود در اداره و مدیریت کشور و در مقابل اسلام مسئول است
چاکر
نقشه دشمن به جایی نمی رسد.