يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

نظر «آرنولد» درباره خشونت از نوع آمریکایی

سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 265205
ستاره فیلم هایی مانند "ترمیناتور"، "غارتگر" و "دروغ های راست"، قبل از افتتاحیه فیلم جدیدش، "آخرین مقاومت" در هجدهم ژانویه،در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «باید این دو را از هم جدا دانست.»
آرنولد شوارتزنگر شاید یکی از بزرگترین ستاره های سینمای اکشن دنیا باشد ولی این استاندار سابق کالیفرنیا می گوید خشونت در فیلم ها سرگرمی است و ربطی به رویدادهای تراژیک مانند تیراندازی در مدرسه کانکتیکات که ۲۰ کودک در آن کشنه شدند ندارد.

به گزارش جهان، برترین ها به نقل از رویترز نوشت: ستاره فیلم هایی مانند "ترمیناتور"، "غارتگر" و "دروغ های راست"، قبل از افتتاحیه فیلم جدیدش، "آخرین مقاومت" در هجدهم ژانویه،در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «باید این دو را از هم جدا دانست.»

شوارتزنگر ۶۵ ساله به گزارشگران گفت: «این سرگرمی است و دیگری یک تراژدی فراتر از باورهای ما است. این واقعاً جدی است و یک مسئله واقعاً مهم است.»

این بازیگر که پس از ۷ سال استانداری کالیفرنیا به عنوان ستاره یک فیلم قرار است بازی کند، گفت: «این تراژدی که در آن یک مرد مسلح ۲۰ کودک و ۶ نفر از پرسنل دبستان سندی هوک را در روز ۱۴ دسامبر کشت، چیزی فراتر از تنها سلاح است. باید تحلیل کنیم ببینیم که چگونه باید بیماری روانی را درمان کنیم، چگونه باید به قوانین اسلحه رسیدگی کنیم و چگونه فرزندانمان را تربیت کنیم. آیا یک مادر باید اسلحه جمع کند و کودکان کوچکش را به تیراندازی ببرد؟ همه چیز باید تحلیل شود. من فکر می کنم این همان چیزی است که ما به مردم بدهکاریم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *