سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

باز هم مظلوميت پرسپوليس مشخص شد!

يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 264774
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: چرا تا به حال ورزشگاه تختي ميزبان بازي‌هاي نفت تهران نبوده است؟
به گزارش جهان، سعيد شيريني در گفت‌و گو با فارس درخصوص برگزاري بازي پرسپوليس و نفت در ورزشگاه تختي اظهار داشت: سوال اول ما اين‌ است چرا در ليگ برتر در شرايطي که نفت ميزبان استقلال و پرسپوليس است بازي‌هاي اين تيم در تختي برگزار نمي‌شود اما در اين بازي بايد ديدار در تختي برگزار شود؟ حتي استقلال هم در ليگ برتر با نفت در تختي بازي نکرد ولي حالا آقايان يادشان افتاده که اين بازي بايد به ميزباني نفت در تختي برگزار شود.
 
وي افزود: اميدوارم پشت اين ماجرا باز هم قصه‌اي نباشد، ما نمي‌دانيم از کجا لطمه مي‌خوريم اما باز هم مظلوميت پرسپوليس و هوادارانش مشخص شد.
 
شيريني ادامه داد: به نظر شما خنده‌دار نيست در حالتي که هواداران پرسپوليس آماده‌اند تا ورزشگاه را در بازي‌هاي پرسپوليس پر کنند، بازي ما را در ورزشگاهي بيندازند که تعداد کمتري گنجايش دارد؟ ما نبايد به دنبال اين باشيم تا ساعت برگزاري ديدارها و شرايط طوري فراهم شود که مردم بيايند و از فوتبال لذت ببرند، ولي متأسفانه اينطور نيست.
 
وي خاطرنشان کرد: بايد بدانيد اگر تعداد سهميه ما در ليگ قهرمانان آسيا کمتر نمي‌شود و تازه برخي اوقات اضافه هم خواهد شد به لطف هواداران بوده و حالا متأسفانه کاري مي‌کنيم که دستي ‌دستي هواداران فراري دهيم. به نظرم اگر شرايط مهيا مي‌شد امکان برگزاري اين ديدار در ورزشگاه آزادي بود البته خداي ناکرده نمي‌خواهم به تيم حريف بي احترامي کنم اما براي نفت به نظر من فرقي نداشت در آزادي بازي ‌مي‌کرد يا در تختي !
 
وي در پايان خاطرنشان کرد: با کمک بچه‌ها براي برد در اين ديدار به ميدان مي‌رويم و حالا که آقايان يادشان افتاده نفت ميزبان بايد در تختي بازي کند ما هم با يک بازي خوب و هوادار پسند سعي مي‌کنيم برنده بازي باشيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *