يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱۰

ادعای یک روزنامه درباره تغییرات در کابینه/ اختلاف رستم با انحرافی‌ها

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 263507
سخنگوي دولت روز گذشته در پاسخ به اين سوال كه آيا تغييرات در مجموعه هيات دولت ادامه پيدا خواهد كرد يا خير، ‌گفت: بنياد عالم بر اساس تغيير و حركت است و اين در نظريه حركت جوهري ملاصدرا نيز به وضوح بيان شده است.
به گزارش جهان، روزنامه اصلاح طلب اعتماد به نقل از آريا مدعی شد: "در جديدترين تحول در اين مورد قرار است محمدرضا رحيمي از سمت معاون اولي كنار رود.   بر اساس اين گزارش از ميان افراد موجود در دولت گويا توافق بر سر معاون اولي علي‌اكبر محرابيان صورت گرفته است. پيش از اين شايع شده بود كه محمدرضا رحيمي به عنوان سرپرست وزارت كشور در نظر گرفته شده است."

البته آريا اين خبر را پيگيري هم كرده است، «نوري» مسوول دفتر علي‌اكبر محرابيان با تكذيب اين خبر اظهار داشت: در صورتي كه اين خبر صحت داشته باشد از سوي شوراي اطلاع‌رساني نهاد رياست‌جمهوري اعلام خواهد شد.

همچنين مسوول دفتر رحيمي معاون اول رييس‌جمهور نيز در پاسخ به «آريا» با ابراز بي‌اطلاعي نسبت به انتشار اخبار جايگزين شدن محرابيان به جاي رحيمي گفت: در رابطه با صحت اين خبر اطلاعي ندارم.
 
نجار و رستمي در تيررس تغيير

اعتماد همچنین نوشته است:  گفته مي‌شود مصطفي محمدنجار به دليل سمت خود در برگزاري امر انتخابات بيش از ديگر وزرا زير ذره‌بين دولت قرار دارد. بر اين اساس تغيير شخص وزير كشور و جايگزيني احتمالي محمدرضا رحيمي، معاون اول رييس‌جمهور در راس اين وزارتخانه يكي از جنجالي‌ترين حرف و حديث‌هاي اين روزهاي منتهي به انتخابات است.

گفتنی است، سخنگوي دولت روز گذشته در پاسخ به اين سوال كه آيا تغييرات در مجموعه هيات دولت ادامه پيدا خواهد كرد يا خير، ‌گفت: بنياد عالم بر اساس تغيير و حركت است و اين در نظريه حركت جوهري ملاصدرا نيز به وضوح بيان شده است.

این روزنامه در ادامه عنوان کرده است، برخی شنیده ها حكايت از اختلافات شديد بين رستم قاسمي، وزير پردرآمدترين وزارتخانه دولت با ليدر جريان انحرافي دارد. آنجا كه وزير نفت مطالبه برخي افراد حاضر در اين جريان را رد كرده و اين‌گونه خشم انحرافي‌ها را برانگيخته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا به داد ملت ایران برسد. هرچه رهبری فریاد می زنند از تنش در جامعه اجتناب شود گوش آقایان بدهکار نیست.
Iran, Islamic Republic of
این دولت در مورد هرچیز مورد مذمت قرار گیرد بیشتر لجاجت می کند . نمی دانم مجلس در برابر این خودسری و اقدامات تخریبی جریان انحرافی در عزل و نصب ها چه برنامه ای در پیش دارد لیکن آنچه مسلم است اینگونه اقدامات رئیس جمهور در این وانفاسای اوضاع اقتصادی و تنگناهای معیشتی مردم، هیچ فایده ای جز خرد کردن بیشتر اعصاب مردم نتیجه دیگری در پی ندارد.
ظاهرا فقط حق قانوني مال ساير قواست كه اگر كسي نظري در مورد آنها بدهد بايد فورا مورد عتاب قرار گيرد . اما در مورد رئيس جمهور ظاهرا محدوده قاوني وجود ندارد كه حفظ حرمت آن لازم باشد . ضمن اينكه جنجال كار تبليغات چي هاست . خوب بهتر است به خودشان توصيه نمايند كه جنجال ننمايند .
با سلام
به نظر من آقای رستم قاسمی یکی از کم حاشیه ترین وزرای نفت و یکی از با تدبیر ترین وزراو با جرات میگویم پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بوده اند . ایشان با وجود تحریم حداکثری طی مدتی که به عنوان وزیر در کابینه دولت دهم مشغول به خدمت بوده اند با مدیریت استراتژیکی که اعمال نموده اند نشان دادند از مدیران استثنایی دست پرورده حکومت اسلامی هستند . قطعا با اعتقادی که دارند و ولایتمداری ایشان و تجربه ای که دارند بی ادعا کار خواهند کرد . برای این عزیز آرزوی توفیق از خداوند بزرگ مسئلت دارم .
Iran, Islamic Republic of
جنگ رستم و اسفندیار بالاخره داره فرا میرسه...
Iran, Islamic Republic of
تاریخ در آینده از کسانی که به فرمایشات رهبری گوش نمی دهند و کار خودشان را می کنند انتقام سختی خواهد گرفت
درپاسخ به دوستي كه گفتن رستم قاسمي باتدبيرترين وكم حاشيه ترين وزيربعدازانقلاب هست عرض ميكنم كه چه بسيار وزراي توانمندي كه به علت عدم تمكين درمقابل خواستهاي غيرمنطقي و غيركارشناسي آقايان عزل شدندمثل دانش جعفري،محسني ا‍زه اي،پورمحمدي،لنكراني،فتاح و...
Iran, Islamic Republic of
چرا این تغیییرات دامن اطرافیان رئیس جمهور را نمی گیرد ؟
United States
ای رستم ببینم چکار می کنی
United Kingdom
چند سال گذشت و ما هنوز نفهمیدیم جریان انحرافی کیه و لیدرش کیه؟ بابا درست بنویسید اگه راست میگید حقیقت داره تا مردم هم بفهمند و اگه حقیقت نداره بس کنید