کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادعای یک روزنامه درباره تغییرات در کابینه/ اختلاف رستم با انحرافی‌ها

11 دی 1391 ساعت 9:17

سخنگوي دولت روز گذشته در پاسخ به اين سوال كه آيا تغييرات در مجموعه هيات دولت ادامه پيدا خواهد كرد يا خير، ‌گفت: بنياد عالم بر اساس تغيير و حركت است و اين در نظريه حركت جوهري ملاصدرا نيز به وضوح بيان شده است.


به گزارش جهان، روزنامه اصلاح طلب اعتماد به نقل از آريا مدعی شد: "در جديدترين تحول در اين مورد قرار است محمدرضا رحيمي از سمت معاون اولي كنار رود.   بر اساس اين گزارش از ميان افراد موجود در دولت گويا توافق بر سر معاون اولي علي‌اكبر محرابيان صورت گرفته است. پيش از اين شايع شده بود كه محمدرضا رحيمي به عنوان سرپرست وزارت كشور در نظر گرفته شده است."

البته آريا اين خبر را پيگيري هم كرده است، «نوري» مسوول دفتر علي‌اكبر محرابيان با تكذيب اين خبر اظهار داشت: در صورتي كه اين خبر صحت داشته باشد از سوي شوراي اطلاع‌رساني نهاد رياست‌جمهوري اعلام خواهد شد.

همچنين مسوول دفتر رحيمي معاون اول رييس‌جمهور نيز در پاسخ به «آريا» با ابراز بي‌اطلاعي نسبت به انتشار اخبار جايگزين شدن محرابيان به جاي رحيمي گفت: در رابطه با صحت اين خبر اطلاعي ندارم.
 
نجار و رستمي در تيررس تغيير

اعتماد همچنین نوشته است:  گفته مي‌شود مصطفي محمدنجار به دليل سمت خود در برگزاري امر انتخابات بيش از ديگر وزرا زير ذره‌بين دولت قرار دارد. بر اين اساس تغيير شخص وزير كشور و جايگزيني احتمالي محمدرضا رحيمي، معاون اول رييس‌جمهور در راس اين وزارتخانه يكي از جنجالي‌ترين حرف و حديث‌هاي اين روزهاي منتهي به انتخابات است.

گفتنی است، سخنگوي دولت روز گذشته در پاسخ به اين سوال كه آيا تغييرات در مجموعه هيات دولت ادامه پيدا خواهد كرد يا خير، ‌گفت: بنياد عالم بر اساس تغيير و حركت است و اين در نظريه حركت جوهري ملاصدرا نيز به وضوح بيان شده است.

این روزنامه در ادامه عنوان کرده است، برخی شنیده ها حكايت از اختلافات شديد بين رستم قاسمي، وزير پردرآمدترين وزارتخانه دولت با ليدر جريان انحرافي دارد. آنجا كه وزير نفت مطالبه برخي افراد حاضر در اين جريان را رد كرده و اين‌گونه خشم انحرافي‌ها را برانگيخته است.


کد مطلب: 263507

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/263507/ادعای-یک-روزنامه-درباره-تغییرات-کابینه-اختلاف-رستم-انحرافی-ها

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com