سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۶
'از تلاش های ارزشمند جنابعالی تشکر و قدردانی می نمایم'؛

حکایت پیام تشکر احمدی نژاد به دستجردی و جوانفکر

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب: 263462
در شرایطی که برکناری ناگهانی و بدون تشکر وزیر بهداشت انتقادات بسیاری را متوجه رئیس جمهور کرد اما احمدی نژاد امروز در اقدامی متفاوت نشان داد که تشکر کردن یا نکردن وی از مسئولان سابق هم حکایت و پیام خاص خود را دارد.
به گزارش جهان، رئیس جمهور یکشنبه شب در حکمی جای خالی علی اکبر جوانفکر در شورای نظارت بر صدا و سیما را با دادن یک پست جدید به غلامحسین الهام پر کرد؛ زیرا جوانفکر به اتهام انتشار مطالب خلاف عفت عمومی فعلا باید در زندان بماند.

الهام پیش از این علاوه بر سخنگویی دولت و مشاورت احمدی نژاد، به عنوان معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور هم منصوب شده بود.

فارغ از اینکه افزوده شدن پست های الهام یکی پس از دیگری ناظران سیاسی را به یاد جولان دادن وی در پست های مختلف دولت نهم و صفت 'ابولمشاغل' می اندازد اما نامه ای که دکتر احمدی نژاد همزمان با این انتصاب صادر کرد، جالب تر بود.

رئیس جمهور در این نامه از تلاش‌های علی اکبر جوانفکر در دوران تصدی مسئولیت خود در شورای نظارت بر صدا و سیما تشکر و قدردانی کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000263/nf00263467-2.jpg

تشکر و ارج نهادن به تلاش مسئولان سابق اقدامی پسندیده به نظر می رسد اما این حرکت در شرایطی صورت گرفت که  برکناری ناگهانی و بدون تشکر وزیر بهداشت انتقادات بسیاری را متوجه رئیس جمهور کرد.

دکتر احمدی نژاد عصر روز هفتم دی ماه و پس از بی نتیجه ماندن فشارها به مرضیه وحید دستجردی، برای وزارت بهداشت سرپرست تعیین کرد، بدون اینکه از خدمات چند ساله دستجردی تشکر یا حتی به اسم وی اشاره کند.

پس از اینکه این حرکت بی سابقه رئیس جمهور با انتقاد رسانه ها مواجه شد، احمدی نژاد شش ساعت بعد ترجیح داد نامه ای برای تشکر از وزیر سابق صادر و از بار انتقادات کم کند.

ماجرا و پیام عزل دستجردی چه بود؟

در واقع برکناری ناگهانی و تشکر دیرهنگام از وزیر بهداشت و نامه امروز به جوانفکر نشان داد که تشکر کردن یا نکردن احمدی نژاد از مسئولان سابق هم حکایت و پیام های خاص خود را دارد.

تقدیر رئیس جمهور از جوانفکر


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رییس جمهور، متن نامه قدردانی احمدی نژاد از علی‌اکبر جوانفکر نیز به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
جناب آقای علی اکبر جوانفکر
 
سلام علیکم
 
بدینوسیله از تلاش های ارزشمند جنابعالی در دوران تصدی مسئولیت نماینده «رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران »تشکر و قدردانی می نمایم.
 
امیدوارم این زحمات در پیشگاه خداوند متعال ماجور بوده و نیز در تمام مراحل زندگی در خدمت به مردم عزیز و میهن اسلامی موفق و موید باشید.
 
محمود احمدی نژاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصولا حضرت استاد احمدی نژاد مرد تولید سوالهای بی پاسخ هستند جادارد همینجا از ایشان بعلت تلاش در جهت تحقق شعار سال تولید ملی تقدیر و تشکر بعمل آورم...!
واقعا قطار احمدی نژاد ترمز نداره خدا به داد برسه آخر خط چی بشه!!!!!!!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
نامه تشكر ايشان از خانم وزيردر سايت رياست جمهوري موجوداست
عجب تحلیلی کردی! یعنی ریس جمهور از ترس و فشار رسانه ها از خانم وزیر تشکر کرد؟
سر قضیه خلبان شهبازی که هواپیما رو بدون چرخ جلو نشوند انقدر رسانه ها فشار اوردن تا یکی دو هفته بعد از اون حماسه هیئت دولت و رئیس جمهور ازش یه تقدیر ساده کردن
خواهشا از تحلیلهای پیش پا افتاده و سطحی بپرهیزید. کاملا معلومه که جناب رییس جمهور دنبال آدم بله قربان گو میگرده ولاغیر. هرکس به اندازه بال مگسی در مقابل فرمایشات ایشان از ابراز تمکین علنی خودداری بورزد میشه مصداق بارز اخراجی