دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱۵
قائم مقام جمعیت رهپویان:

منتظر واکنش هاشمی درباره مکالمه منتسب به فرزندش هستیم

چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 259899
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان این که بایستی هر چه زودتر میزان صحت فایل صوتی مکالمه مهدی هاشمی و نیک آهنگ کوثر مشخص شود، بیان داشت: در صورتی که صحت این فایل صوتی اثبات شود که ظواهر امر نیز نشان می دهد که خیلی نمی شود درباره این نوار تردید کرد، وظیفه و جایگاه آقای هاشمی بسیار حساس خواهد بود.
پرویز سروری انتشار فایل صوتی منتسب به مهدی هاشمی را موضوعی بسیار مهم دانست و بیان داشت: در صورتی که مراحل رمزگشایی فایل صوتی طی و صحت آن مشخص شود، می تواند موضوع بسیار دغدغه آمیزی باشد؛ این موضوع بسیار مهمی است که دیده می شود کسانی که در دامن نظام رشد کردند و از ظرفیت های نظام به شهرت و توانمندی رسیدند، امروز می خواهند با اقدامات ساختارشکنانه و براندازانه با هماهنگی دشمن علیه این مملکت اقدام کنند.
 
به گزارش جهان به نقل از مهر، پرویز سروری با اشاره به محتوای حرف های مهدی هاشمی در این فایل صوتی، گفت: چنین اظهارتی نمایانگر پشت صحنه و دست های پنهانی است که شناسایی آنها بسیار مهم است و دشمن هم درصدد است که از ظرفیت های موجود علیه نظام استفاده کند که توجه به این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت است.
 
نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این فایل صوتی نشان می دهد که دستگاه امنیتی و اطلاعاتی کشور باید شاخک های اطلاعاتی خود را حساس تر کنند و دست های پشت پرده و افراد مرتبط با این موضوع را شناسایی نمایند و اجازه ندهند که عده ای با استفاده از قدرت و ثروت دست به اقدامات اینچنینی بزنند.
 
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان این که موضع هاشمی رفسنجانی  در قبال صحبت هایی ساختارشکنان فرزندش بسیار مهم است، بیان داشت: در صورتی که صحت این فایل صوتی اثبات شود که ظواهر امر نیز نشان می دهد که خیلی نمی شود درباره این نوار تردید کرد، وظیفه و جایگاه آقای هاشمی بسیار حساس خواهد بود.
 
وی افزود: من فکر می کنم مطالبه اکثریت مردم این است که آقای هاشمی به عنوان مدعی وارد بشود و این اقدام براندازانه و ساختار شکنانه را به شدت محکوم کند و ملاحظه قرابت ها و رابطه ها و اینکه فلانی فرزند من است پس باید مورد حمایت قرار بگیرد را نکند، زیرا اینچنین طرز تفکری با روح اسلام و انقلاب مغایرت دارد.
 
سروری بیان داشت: بعد از این ما باید منتظر باشیم و ببینم که واکنش آقای هاشمی در قبال این امتحان بزرگ چه خواهد بود. آیا ایشان از این اقدام حمایت می کند یا اینکه این موضوع را تکذیب خواهد کرد و یا اینکه با همه دشواری آن را خواهد پذیرفت و محکوم می کند و به دستگاه قضایی اعلام می کند که بر اساس مر قانون با این اقدامات برخورد کند.
 
وی تصریح کرد: فکر می کنم اگر به طور قانونی با این موضوع برخورد شود دیگر کسی در کشور خودش را در حاشیه امن نخواهد دید و فکر نخواهد کرد که مجاز است دست به هر اقدام غیر قانونی در هماهنگی با دشمنان نظام و انقلاب بزند و نگران این باشد که یک روزی دست های عدالت نظام او را به چنگ خواهد آورد.
 
قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بیان داشت: این مرحله هم برای آقای هاشمی و هم برای دستگاه های قضایی امتحان بزرگی است. دستگاه های ذی ربط هر چه زودتر باید اعلام کنند که این نوار صوتی قرین به صحت است و در زمینه برخورد با آن مساحمه  نکنند و جناب آقای هاشمی نیز در مقابل این امتحان بزرگ باید طوری عمل نکند که روابط را بر ضوابط مقدم شمارد و اجازه بدهد که مر قانون در رابطه با این موضوع به طور جدی اجرا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بسمه تعالی
چرا شما راجع به جان گرفتن شهرستانیها مطلبی منتشر نمی کنید یا اگر بکنید در صفحه اول منتشر نمی کنید؟ چون تهرانیها در افکار شما تافته جدابافت اند. این مطلب را در همه جای ایران بوضوح می توان دید و با پوست و گوشت و استخوان لمس کرد: جغرافیای ایران ...است!
Iran, Islamic Republic of
آقای هاشمی ما هم منتظریم
دیگر نمیشود یکی به میخ زد یکی به نعل
Saudi Arabia
نگران نباشيد ماه پشت ابر نمي ماند!
حتي اگر مهدي هاشمي چنين گفته باشد چه ربطي به هاشمي رفسنجاني دارد! آيا شما قرآن نخوانده ايد كه برادر را براي جرم برادر قصاص نمي كنند! به كجا مي رويد! شتاب نكنيد
Saudi Arabia
اگر مر قانون را مي خواید از خود شروع كنید!
Iran, Islamic Republic of
فایل صوتی چیزی را ثابت نمیکند امروزه افرادی هستندکه تقلیدصدا را انقدر زیبا انجام میدن که اصل و فرع را نمیشه تشخیص داد.
Iran, Islamic Republic of
هرروز این پرونده ابعاد بزرگتری پیدا خواهد کرد واقای رفسنجانی باید هرچه زودتر خودرا از ....این فرزندان ... خلاص کند مثل سایر بزرگان همچون آیت الله خزعلی . مشکینی .محمدی گیلانی از آنها تبری بجوید این پسره آنقدر ...
Iran, Islamic Republic of
هاشمی رفسنجانی خیلی وقت است که .....شده است.
United States
ساختگیه ؟!
Iran, Islamic Republic of
احسنت درست گفته
آقای هاشمی باید حسابش را از انها جدا کند
Iran, Islamic Republic of
اين نيز بگذرد! از اتهامهاي قبلي چه طرفي بسته ايد تا از اين چه بهره اي ببريد؟ لازم نيست آقاي هاشمي واکنش نشان دهد، خودتان واقعيت را ميدانيد!
United States
دستگاه های ذی ربط هر چه زودتر باید اعلام کنند که این نوار چگونه است؟
United States
برای .... قبلی اش چه واکنشی نشون داده که الان بخواهد.
Iran, Islamic Republic of
مگر مسئولان در برابر اقدامات خانم ....که در فتنه 88 از خود بروز داشتند چه برخوردی کردند آیا اقدامات این خانم نیاز به رمز گشایی یا تآیید پدرشان داشت ؟
Iran, Islamic Republic of
اقای جهان پس نظرات کاربران کجاست؟
منتظر بمانید!. ..