دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - 27 May 2024
 
۰
۲
اخراج؛ سرانجام ریخت و پاش بی حاصل

داستان یک نیمکت پرطرفدار و جولان دلالان

دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 259320
این روزها بحث درباره آینده نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس بسیار شنیده می شود و در حالی که هنوز تکلیف سرمربی پرتغالی این تیم مشخص نیست بحث هایی درباره آلترناتیوهای وی به گوش می رسد.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، سردار رویانیان نیز اخیرا در مصاحبه ای تلویحا اخراج مانوئل ژوزه را تایید کرده است اما هرگز از چگونگی پرداخت هزینه سنگین این کار صحبتی نداشته است و این را نیز نگفته که چه پاسخی برای چنین ریخت و پاش بی حاصلی دارد و اساسا آوردن یک مربی خارجی و اخراج وی و حیف و میل ببت المال پیرامون این اتفاق چه توجیهی جز ضعف مدیریت دارد؟
 
نکته جالب تر در این ماجرا به تلاش برخی دلال ها برای آوردن مربی موردنظر خود بجای مرد پرتغالی برمی گردد؛ موضوعی که از اخراج مانوئل ژوزه پربحث تر خواهد بود.
 
اینکه این روزها بحث حضور مصطفی دنیزلی مربی ترک تبار روی نیمکت سرخپوشان مطرح می شود و منابع موثق مذاکره رویانیان با وی را تایید می کنند، بر حجم ابهامات می افزاید و نگرانی ها را نیز افزایش می دهد.
 
متاسفانه در فوتبال ما مربیان بسیاری هستند که به رغم تاثیر گذاری ها و موفقیت هایشان بیرون گود بسر می برند اما مربی مثل دنیزلی که سالها در فوتبال ما به کسب درآمد مشغول بوده و حتی موفق به کسب یک جام هم نشده است، با وجود اینکه چند ماه قبل به دلایل نامعلوم از پرسپولیس جدا شد و بهانه هایی چون بیماری قلبی خودش، همسر و پدر همسرش در پس این اتفاق به گوش رسید، حالا بدش نمی آید که بازهم پولی از این فوتبال به جیب بزند و ...

از سوی دیگر صحبت بر سر حضور حمید استیلی نیز مطرح است؛ مربی ای که توسط همین مدیریت کنار گذاشته شد و اعتراضات طرفداران پرسپولیس نیز در این برکناری بی تاثیر نبود.

موضوع جالب تر اینکه رویانیان این روزها با انداختن توپ به زمین کمیته فنی که تا چند هفته قبل کمیته ای صوری بود، سعی دارد خودش را از ماجرای جذب ژوزه و اخراج احتمالی وی مبرا سازد و از پاسخ به این سوال که؛ چرا پول هنگفتی را به این طریق دور ریخت؟ طفره برود.

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که برخی از اعضای کمیته فنی با علم به اتفاقات قصد دارند مانع اشتباه دیگری شوند اما از طرفی برخی از دلال های بانفوذ برای این تیم مردمی خواب هایی دیده اند که طرح ماجرای دنیزلی یکی از آن هاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقا وظيفه و رسالت شرعي شما اصحاب رسانه ايجاب مي كند كه چم و خم كار را در بياوريد و نگذاريد امثال رويانيان ضعف مديريتي خود را با حيف و ميل بيت المال جبران نمايند
United States
ان‌شاءالله خدا در قیامت هزینه ای که آقای رویانیان (بدون داشتن تخصص لازم در زمینه مدیریت ورزشی-بدون در نظر گرفتن توصیه های مردم و دلسوزان) برای جذب آقای ژوزه از بیت المال خرج کردند ازایشان باز پس ستاند.