شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۱

حاجی بابایی: هزینه جراحی پلاستیک با من

جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب: 258936
وزیر آموزش و پرورش با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه از وضعیت دانش آموزان بستری شده عیادت کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حمید رضا حاجی بابایی ظهر جمعه در ابتدای سفر به ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) رفت و ضمن عیادت از مصدومان و دلجویی از خانواده ها، از امداد رسانی به موقع، انتقال سریع و مداوای موثر دانش آموزان پیرانشهری تقدیر کرد.
 
وی ادامه داد: با تمام توان مسائل مربوط به درمان دانش آموزان را پیگیری می کنیم و تاکنون مسئولان استانی نیز با همتی که به خرج داده اند مسئله را به خوبی مدیریت کرده اند.
 
حاجی بابایی اضافه کرد: در دیداری که با خانواده های دانش آموزان آسیب دیده داشتم همه آنها از نحوه انتقال و درمان فرزندان خود راضی بودند و ما نیز به خانواده ها اطمینان دادیم که هزینه های تمام مراحل درمان، حتی جراحی پلاستیک آنها را نیز دولت تقبل خواهد کرد.
 
وزیر آمورش و پرورش در ارتباط با دلایل وقوع این حادثه گفت: بر اساس گزارش های اولیه ای که به دست ما رسیده تمام امکانات استاندارد آتش خاموش کنی از قبیل کپسول آتش نشانی در مدرسه وجود داشته ولی کارشناسان همچنان در حال بررسی این موضوع هستند که با کسب نتیجه قطعی اعلام خواهد شد.
 
در این بازدید، استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز وزیر آموزش و پرورش را همراهی می کردند.
 
در حادثه آتش سوزی که سحرگاه روز چهارشنبه در مدرسه ابتدایی روستای شین آیاد شهرستان مرزی پیرانشهر روی داد 29 نفر زخمی شدند که معلم یکی از کلاس ها و سریدار مدرسه نیز در میان مصدومین هستند.
 
از این تعداد تا کنون 12 نفر از دانش آموزانی که جراحات آنها شدید بوده به بیمارستان سینای تبریز منتقل و بقیه در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه تحت درمان قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کاش به موقع اش پول چند تا بخاری رو می دادی
...
همه باید آموزش وپرورش را حمایت کنند ما مدیران گناه کار که نیستیم
Canada
از کجا می آورد؟با این کاغذ بازیها بعد از سالها هنوز دانش آموزان سوخته قبلی درمانشان نیمه کاره باقی مانده....
ببینیم و تعریف کنیم!
به جای این همه هزینه درمان .. یه ذره خرج می کردید بخاری گازسوز می دادید.. تاکی می خواین به این وضعیت مدیریتی ادامه بدید؟!!!
نکه دانش آموزانی که سری قبل در آتش سوختند، بعد از چند سال معالجه شدند؟
...
کی میشه که مدیریت ها رو جراحی کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
برو مدارس ديگر را درست كن كه اين اتفاق نيفتد ...
Iran, Islamic Republic of
سوءمديريت ها بايد رفع ومديران ناتوان سريعا" عزل شوند...
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این حادثه و حوادث مشابه دردناک و غیر قابل جبران هستند . علی الخصوص که معصومین خردسال قربانی این حوادث شده اند . از آقای حاجی بابائی وزیر محترم آموزش و پرورش انتظار می رود در این خصوص تصمیمی را بگیرند که اگر فرزند ایشان نیز جزء قربانیان این حادثه بودند ، تصمیم می گرفتند . به هر حال مسئولیت عملکرد وزارت آموزش و پرورش و زیر دستان ایشان با خود ایشان است و باید در قبال این مسئله پاسخگو باشند .
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای وزیر بجای اینکه هزینه های سرسام آوری بابت افطاری معلمان و یا یک وعده غذا دادن به فرهنگیان در ایام نوروز انجام دهید زمینه های لازم برای پیشگیری از این گونه حوادث را فراهم نمایید .