شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

"زیکو دیوانه است"!

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 258610
یونس محمود سرمربی تیمش را «دیوانه» خواند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کاپیتان تیم ملی فوتبال عراق به انتقاد شدید از زیکو، سرمربی مستعفی تیمش پرداخت و او را دیوانه خواند.

این بازیکن عراقی در گفت و گویی که با یک سایت قطری داشت، گفت: زیکو یک بیمار روانی است. او به خود بزرگ‌بینی مبتلاست. زیکو به محبوبیت بالای من حسادت می‌ورزد و این حسادت او را به مرز دیوانگی و جنون رسانده است.

یونس محمود درباره استعفای اخیر زیکو، گفت: من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم، چرا که می ترسم بعضی‌ها حرف‌های مرا بد برداشت کنند، اما بر این باورم که زیکو نمی‌تواند چیز جدیدی را به فوتبال عراق اضافه کند. فدراسیون فوتبال باید از این فرصت استفاده و فرد مناسبی را برای هدایت تیم انتخاب کند.

زیکو چند روز پیش در یک اقدام غیر منتظره از هدایت تیم ملی عراق استعفا کرد و انجام نشدن تعهدات از سوی فدراسیون فوتبال عراق را علت استعفایش دانست.

فدراسیون فوتبال عراق روز سه‌شنبه به این مربی برزیلی 72 ساعت فرصت داد تا به تیم برگردد در غیر این صورت از او شکایت خواهد کرد.

نعیم صدام، مدیر رسانه ای فدراسیون فوتبال عراق گفت: فدراسیون با زیکو در ارتباط است. به او برای بازگشت 72 ساعت فرصت داده‌ایم. اگر زیکو در این مدت به تیم بر نگردد علیه او شکایت خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *