جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

الهاشمی: می‌خواهم به تل‌آویو سفر کنم

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 258596
معاون فراری رئیس جمهوری عراق که متهم به حمایت از تروریسم است، اخیرا در ترکیه دیدار محرمانه ای با ماموران سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی داشته است.
به گزارش جهان، العالم به نقل از روزنامه ملیت ترکیه گزارش داد طارق الهاشمی با سه افسر سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.

این روزنامه به نقل از یک مسئول ترک نوشت : طارق الهاشمی در این دیدار از افسران موساد خواسته است به مسئولان رژیم اشغالگر اطلاع دهند که وی خواستار سفر به "تل آویو" است.

به گفته این مسئول ترک، طارق الهاشمی به دنبال آن است تا با استفاده از نفوذ رژیم اشغالگر بر آمریکا؛ واشنگتن را تحت فشار قرار دهد تا بتواند دوباره در عراق به قدرت بازگردد.

روزنامه ملیت تأکید کرد که پیشنهادهای طارق الهاشمی به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درخصوص برنامه ای شش ساله، به دلیل مشغول بودن آنها به موضوع سوریه، مورد توجه قرار نگرفته است .

خاطر نشان می شود طارق الهاشمی پس از آنکه دست داشتن وی در حمایت از اقدامات تروریستی افشا شد، از عراق گریخت و پس از سفر به چند کشور عربی و همچنین منطقه کردستان عراق، هم اکنون در ترکیه به سر می برد و از حمایتهای گسترده این کشور برخوردار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *