شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰
۱۰

طعمه‌های هوسرانی صادق صبا

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب: 258558
مدير و مجري شبكه ماهواره اي ضدانقلاب موسوم به كانال يك علت عدم همكاري با شبكه بي بي سي و صداي آمريكا را بازگو كرد.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، شهرام همايون در وبلاگ خود نوشت: بارها از من پرسيده شده چرا براي رساندن پيامهاي خود از رسانه هايي مانند بي بي سي فارسي استفاده نمي كنم؟ آيا تابه حال پيشنهادي از طرف اين رسانه ها نشده يا اينكه خود من مايل به حضور در اين رسانه ها نيستم؟

وي مي افزايد: در طول سال هاي سال كار در عرصه سياست از شبكه ها و گروه هاي مختلف درخواست همكاري داشتم كه بي بي سي و صداي آمريكا و امثال آن كمترينش بوده اند. اما به دليل مختلف قبول نكردم.

همايون تاكيد كرد: مي توانم به جرات بگويم در طول تاريخ فعاليت رسانه اي كه داشتم هيچ نقطه سياهي (از مسائل مالي گرفته تا مشكلات اخلاقي و جنسي) در كارنامه من و شبكه ام وجود ندارد. درحالي كه پرونده بي بي سي فارسي و صداي آمريكا براي همگان مشخص است. شبكه اي كه در آن دختران ايراني طعمه هوسراني صادق صبا مي شوند آيا جايگاهي براي سردادن آزادي انسانهاست؟

وي مي پرسد: آيا يك ايراني وطن پرست مي تواند بپذيرد در شبكه اي كار كند كه دختر پاك ايراني «الهام-س» را كه مورد تجاوز قرار گرفته، طرد و به مجري تجاوزگر «م-ف» پست بالاتر مي دهند؟

شهرام همايون معتقد است به نظر من كساني كه به اين شبكه نگاه مي كنند در خيانت هاي اين شبكه سهيم اند. بايد بگويم از اينكه بعضي از دوستان خوبم مانند علي رضا نوري زاده و مسعود بهنود به اين شبكه مي روند واقعا متاسفم. و فكر مي كنم آنها نيز بايد در انتخابشان تجديدنظر كنند البته من فقط مسئول گفته ها و عملكرد خودم هستم و ديگران بايد در مورد عملكرد خود پاسخگو باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بارک الله به کیهان که این قدر به فکر جوانان ایرانی هست.
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز: جالب است که تجاوز گر انگلیس را هم با نام (م-ق) مینویسید این حرمت نگاه داشتن برای بیگانگان یک معجزه رسانه ایست واقعا!
Iran, Islamic Republic of
شهرام همایون مگه یک دروغگوی ضد انقلاب نیست؟؟
پس هیچکدام از حرفهایش را نباید باور کرد .چه قبل و چه الان .
احتمالاَ از بازگو کردن این حرفها هدف خاصی دارد
Iran, Islamic Republic of
اینارو مخفف می نویسند ، بعد مردان بزرگ و مسلمان خودمون به جرم عدم پیروی از سیاست های.. یک عده با نام کامل و پسوند چند خطی توهین در همین سایت اسمشون ذکر می شود.... منتشر نکنید
حالا دیگه حرفای این یارو شده ..!!
جهان نیوز عزیز آخه یه جوری حرف این آقا را نقل کردی که طرف مشتاق میشه به بی بی سی نگاه نکنه و بره به شبکه این آقا نگاه کنه.
...
اوه و اوه !! یعنی آش این قدر شور شده در صدای آمریکا و بی بی سی که امثال شهرام همایون هم از این ها انتقاد می کنه ... ؟؟!!!
یکی به این... بگه "كساني كه به اين شبكه نگاه مي كنند در خيانت هاي اين شبكه سهيم اند" اما "دوستان خوبش مانند علي رضا نوري زاده و مسعود بهنود که به اين شبكه مي روند خوشان مسئول و پاسخگوی عملکردشان هستند"؟
دست این شبکه ها برای همه خونده شده
فقط متاسفم همین و بس