سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

محدودیت‌های ترافیکی استان البرز

چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 256143
رئیس پلیس راه استان البرز از اجرای محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان در روزهای پایانی هفته و در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سرهنگ همایون شریفی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده ها در تعطیلات پایانی هفته و بویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان البرز را به شرح ذیر اعلام کرد .

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه اول آذر ماه الی ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۵ آذر ماه سال جاری از محورهای کرج – چالوس، هراز و بالعکس ممنوع است.

تردد انوع تریلر و کامیون از محورهای کرج – چالوس و هراز کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ روز جمعه مورخ سوم آذر ماه از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع خواهد بود .

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه پنجم آذر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همین روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *