جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر پیشنهاد داد:

نظرسنجی از مردم برای کاهش عیار طلا!

شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 255201
واحد های تولیدی باید با استفاده از تکنولوژی های جدید وزن مصنوعات طلا را کاهش دهند تا استقبال مردم از طلا یشتر شود به عنوان مثال النگو ۲۰گرمی را با همان طرح و رنگ در وزن ۱۰ گرمی تولید کنند.
به گزارش جهان، محمد کشتی ارای در گفتگو با ایلنا با اشاره به تبعات این طرح در کشور اظهار داشت:باید در این خصوص از مردم نظر سنجی شود اما با کاهش عیار طلا مصنوعات طلای کشور در دنیا بی اعتبار خواهد شد.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: موافقتی با کاهش عیار طلا نشده است.

وی افزود: مطمئنا مردم استقبال خوبی از این طرح نخواهند کرد و به اجناس خارجی گرایش خواهند یافت.

کشتی آرای با بیان اینکه طلا در عیارهای پایین از رنگ و شکل زیبایی برخوردار نیست خاطر نشان کرد: ۲۰ سال بطول انجامید تا عیار طلا از ۱۷ به ۱۸ افزایش پیدا کند در حال حاضر جزیی از افتخارات ایتالیا این است که طلای ۱۸ عیار تولید می کند.

وی علت اصلی بوجود آمدن طرح کاهش عیار را گرانی طلا طی چند ماه گذشته عنوان کرد و افزود: واحد های تولیدی باید با استفاده از تکنولوژی های جدید وزن مصنوعات طلا را کاهش دهند تا استقبال مردم از طلا یشتر شود به عنوان مثال النگو ۲۰گرمی را با همان طرح و رنگ در وزن ۱۰ گرمی تولید کنند.

کشتی آرای گفت: بسیاری از واحد های تولیدی در خصوص ساخت طلا در وزن های پایین تر اعلام آمادگی کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *