چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

لغو موقت خط پروازی تهران - پکن

يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب: 254259
مدیرروابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: خط پروازی تهران - پکن متعلق به این شرکت هواپیمایی به دلیل کاهش تقاضای سفر در این دوره از سال، به طور موقت لغو شده است ،اما پیش بینی می شود این خط پروازی از ماه آینده مجددا برقرار شود.
به گزارش جهان،ˈشاهرخ نوش آبادیˈ روز یکشنبه به ایرنا گفت: هم اکنون در زمانی بسر می بریم که تقاضای مسافرت به مقاصد مختلف به طور چشمگیری کاهش یافته که این موضوع در قطع پرواز تهران - پکن تاثیر داشته است.
 
وی با بیان اینکه برنامه پروازی در مسیر تهران - پکن همچنان وجود دارد، گفت: به محض اینکه تقاضای سفر به حد طبیعی خود برسد و برقراری پرواز در این مسیر برای هواپیمایی جمهوری اسلامی توجیه اقتصادی داشته باشد، به طور قطع پرواز بین تهران - پکن مجددا برقرار خواهد شد.
 
یادآوری می شود، آخرین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) به پکن هفته گذشته انجام گرفت و پس از آن به طور غیررسمی کاهش مسافر، دلیل تعطیلی این خط پروازی عنوان شد.
 
همچنین گفته می شود، مسوولان هما به دلیل برخی مشکلات، شماری از خطوط پروازی به مقاصد با مسافت زیاد را متوقف کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *