شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تصاویر جدید از فیلم زندگی آلفرد هیچکاک

جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 253768
ساشا گرواسی کارگردان درام شرح حال‌گونه «هیچکاک» می‌گوید با ساخت این فیلم تلاش دارد به فیلم‌ساز مورد علاقه‌اش «آلفرد هیچکاک» ادای دین کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، این فیلم‌ساز انگلیسی‌تبار از دوستداران استاد دلهره سینما و ساخته‌های دلهره‌آور او - به ویژه «روانی» ‌- است.
 
به گفته گرواسی: «هیچ فیلم‌سازی نتوانست به اندازه آلفرد هیچکاک در ژانر ترس و دلهره فیلم‌های جذاب بسازد و این ژانر را سرپا نگه دارد.»
 
 
آنتونی هاپکینز در نقش آلفرد هیچکاک
  
این فیلم‌ساز در ادامه می‌گوید: «اما فیلم من که یک فیلم در فیلم به حساب می‌آید و قصه تولید «روانی» را به زبانی درام تعریف می‌کند.»
 
نقش آلفرد هیچکاک را در این فیلم آنتونی هاپکینز بازیگر اسکار گرفته سینما بازی می‌کند و ساشا گرواسی از بازی او در این نقش کاملا راضی است.
 
نکته جالب این است که هاپکینز که در این فیلم نقش استاد دلهره سینما را به عهده دارد، در سال 1991 برای فیلم ترسناک و دلهره‌آور «سکوت بره‌ها» اسکار خود را گرفت.
 
اهل فن می‌گویند شانس این بازیگر برای دریافت یک جایزه اسکار دیگر به خاطر بازی در نقش آلفرد هیچکاک بسیار بالا است.
 
 
 
شرکت مستقل فیلم‌سازی فوکس سرچلایت تهیه کننده فیلم هم ،اطمینان زیادی به موفقیت اسکاری این محصول مستقل خود در رشته‌های اصلی اسکار امسال دارد.
 
هلن میرن دیگر بازیگر اسکار گرفته سینما در «هیچکاک»، در نقش آلما رویل همسر آلفرد هیچاک بازی می‌کند. اسکارلت بوهانسن، جیمز د آرسی و جسیکا بیل هم به ترتیب ایفای نقش جانت‌لی، آنتونی پرکینزو ورا مایلز (سه بازیر اصلی فیلم کلاسیک «روانی») را به عهده دارند.
 
 
   
قصه فیلم «هیچکاک» به بازخوانی روزهایی می‌پردازد که آلفرد هیچکاک سرگرم ساخت فیلم «روانی» خود بود.
 
«روانی» در اواخر دهه پنجاه میلادی ساخته شد و در آن زمان،‌ هیچکاک متوجه شد به بیماری سرطان مبتلا شده و باید با آن مقابله کند.
 
«هیچکاک»‌ برای بیست و سوم نوامبر سال جاری میلادی آماده نمایش می‌شود. این درام شرح‌حال‌گونه با هزینه تولید 40 میلیون دلاری ساخته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *