جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

عملکردلژیونرهای ایران در هفته گذشته

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 253274
بازیکنان ایرانی وایرانی تبار باشگاه های خارجی در هفته گذشته عملکردهای متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، در لیگ برتر انگلیس، اشکان دژاگه به عنوان اولین بازیکن تعویضی تیم فولام به میدان رفت تا در تساوی یک بر یک تیمش مقابل اورتون سهمی داشته باشد.

در این دیدار دژاگه و ریدر یکبار دیگر زوج خوبی را تشکیل داده بودند.

فولام پس از این تساوی با کسب ۱۵ امتیاز از ۱۰ مسابقه در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.

اما دراسپانیا ˈمسعود شجاعیˈبعد ازمدت ها نیمکت نشینی، سرانجام دوباره در ترکیب اصلی تیم اوساسونا قرارگرفت و پنجشنبه شب در جام حذفی این کشور برابر اسپورتینگ گیخون بازی کرد.

او دراین بازی به مدت ۸۰ دقیقه حضور داشت و دو بار فرصت گلزنی به دست آورد اما هر دو را از دست داد.

اوساسونا این بازی را با نتیجه ۰ بر۱ واگذار کرد اما هنوز هم می تواند با کسب پیروزی در بازی برگشت که در پامپلونا برگزار می شود، به دور بعد صعود کند.

شجاعی یکشنبه شب نیز درجریان دیداراوساسونا مقابل رئال وایادولید درلالیگا،دردقیقه ۷۲ وزمانی که هنوز هیچ گلی به ثمر نرسیده بود، به عنوان اولین بازیکن تعویضی تیمش وارد زمین شد.

با وجود این جریان مسابقه شش دقیقه با اخراج روبن از تیم اوساسونا به دلیل دریافت کارت زرد دوم، کاملا تغییر کرد و وضعیت بدتر شد.طوریکه تیم مهمان به گل برتری خود دست یافت.

در حال حاضر اوساسونا در قعر جدول رقابت های لالیگا قرار دارد.

ˈرضا قوچان نژادˈدیگر لژیونرایرانی و مهاجم آینده تیم استاندارد لی یژ، بهترین بازیکن در جریان برد ۲ بر ۱ تیم سنت ترویدن در خانه توبیز بود.

توبیزدراوایل نمیه نخست گل برتری خود را زده بود اما سنت ترویدن اندکی بعد قوچان نژاد را وارد زمین کرد و این بازیکن موفق شد دو گل به ثمر برساند. گل دوم او از روی نقطه پنالتی به ثم رسید تا پیروزی شیرینی برای تیم ترویدن رقم زده شود.

ˈعلیرضا حقیقیˈ نیز باز هم به عنوان دروازه بان سوم تیم روبین قازان به میدان نرفت.

همچنینˈامید نظریˈبه دلیل حضوردراردوی تدارکاتی تیم ایران درهفته گذشته، برای تیم آنگلهولمز بازی نکرد.

ولی در قطر تیم الخریطیات ˈآندرانیک تیموریانˈ در مقابل تیم اس سی قطر که ˈهادی عقیلیˈ در آن عضویت دارد با نتیجه ۱ بر ۲ شکست خورد.

عقیلی دراین بازی گل تساوی ۱ بر ۱ را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.این موضوع بحث هایی را به راه انداخته چرا که وی به دلیل مصدومیت در فهرست اخیر تیم ملی ایران جای نگرفته است.

درلیگ ستارگان قطر تیم الخریطیات هم اکنون در قعر جدول است و اس سی قطر در مکان ششم جای دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *