پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۳
علی لاریجانی در جمع خبرنگاران:

کشاندن اختلافات به صحنه رسانه ها درست نیست

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 252575
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب و هشدار ایشان به سران سه قوه، افزود: مطلب ایشان کاملا روشن بود، اختلاف نظر یک امر طبیعی است و اشکالی ندارد، ولی کشاندن اختلافات به صحنه رسانه ها و ایجاد کشمکش درست نیست.
به گزارش خبرنگار جهان، لاریجانی با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرایط فعلی باید با ندای مثبت، کارها را به جلو ببریم و اگر اختلاف نظری هست، اختلاف نظرها باید در جای خودش مطرح بشود و رسانه ای نشود.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص آخرین اقدامات مجلس درباره گام بعدی هدفمندی یارانه ها خطرنشان کرد: مرحله بعدی هدفمندی یارانه ها و برداشتن گام دوم فراهم نیست چراکه مردم آمادگی پرداخت افزایش نرخ بنزین و گاز را ندارند. زمان گام بعدی هدفمندی یارانه ها باید زمانی باشد که شرایط آرام تری در کشور بوجود بیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غرفه هایی که منتظر مردم نیستند!!
مثل بقیه به نمایشگاه مطبوعات رفتم اما متوجه شدم غرفه داران منتظر مردم نیستند بلکه دائما سر می چرخانند بللکه مدیری یا مسئولی بیاید در غرفه هاشان و برای کسب اعتباران با او عکس بگیرند!!
من که نفهمیدم فلسفه این نمایشگاه چه بود؟ غرفه دارانی که جوابگوی مردم نیستند و اساسا اهمیتی مردم نمیدهند...
بازدید زندان ها بخشی تز وظیفه رییس جمهور در صیانت از قانون اساسی هست .
يك ميخ به خودمان بعد يك جوالدوز به ديگران .