شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

نحوه‌ پرداخت حق‌بیمه خدمت‌ سربازی

پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 250311
مدیرکل فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمه شدگان متقاضی پرداخت حق بیمه در دوره سربازی، باید هفت درصد آخرین حقوق خود را در تعداد ماه‌های خدمت سربازی ضرب کنند تا بدین ترتیب میزان حق بیمه پرداختی برای احتساب دوران سربازی در سال‌های بیمه‌ پردازی بدست آید.
به گزارش جهان، محمد حسین زدا در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه آیین‌نامه جدید معافیت از خرید خدمت سربازی عطف به ماسبق نمی‌شود، گفت: به موجب این آیین‌نامه که به تمام شعب تامین اجتماعی ابلاغ شده است، تمامی بیمه‌شدگانی که تا قبل از هفت مرداد ماه 1385 خدمت سربازی آنها به اتمام رسیده و قبل از آغاز خدمت سربازی و بعد از آن بیمه پرداز تامین اجتماعی باشند، از خرید خدمت سربازی معاف می‌شوند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: متقاضیانی که مشمول این آیین‌نامه بوده، اما نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام کرده‌اند، نمی‌توانند از معافیت برخوردار شوند.
 
مدیرکل فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: افرادی که بعد از سال 85 خدمت آنها به اتمام رسیده، مشمول این قانون نمی‌شوند.
 
زدا در ادامه خاطر نشان کرد: مبنای محاسبه خدمت نظام وظیفه همان مدت زمانی است که به عنوان طول دوره سربازی در کارت پایان خدمت افراد درج شده است.
 
بنابر اظهارات وی، امکان پرداخت قسطی حق بیمه دوران سربازی وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *