پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۴

عذرخواهی رسمی AP به دلیل انتشار عکس جنجال برانگیز میت رامنی!+عکس

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 249512
در این تصویر که طرفداران میت رامنی فرماندار سابق ایالت ماساچوست و نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، انتشار آن را غیرقابل توجیه می‌دانند میت رامنی در واقع در تلاش برای قرار گرفتن در میان کودکان مدرسه ابتدایی فیرفیلد بوده است.
عذرخواهی رسمی AP به دلیل انتشار عکس جنجال برانگیز میت رامنی!+عکس
به گزارش جهان، این روزها و با آغاز مناظرات انتخاباتی آمریکا روزهای سرنوشت‌سازی از لحاظ تبلیغات انتخاباتی برای هر دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا به حساب می‌آید. اما حالا انتشار تصویری از میت رامنی از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس جنجال برانگیز شده و این خبرگزاری را مجبور به عذرخواهی رسمی کرده است.


در این تصویر که طرفداران میت رامنی فرماندار سابق ایالت ماساچوست و نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا،  انتشار آن را غیرقابل توجیه می‌دانند میت رامنی در واقع در تلاش برای قرار گرفتن در میان کودکان مدرسه ابتدایی فیرفیلد بوده است. اما آنچه که این عکس را حاشیه‌ساز و جنجال برانگیز کرده تعجب و نوع واکنش دختر بچه قرار گرفته در پشت سر میت رامنی است که ظاهرا و بنابر توضیح مسئولان خبرگزاری اسوشیتدپرس از قرار گرفتن میت رامنی در کنار خود  برای گرفتن عکس دسته‌جمعی شگفت‌زده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا مشکل این عکس چیه؟
این که یه عکس معمولیه
United States
چرا تنها این بچه بایست انقدر شگفت زده شده باشد ! بهرحال به ما چه!
شما چرا نشون می دین؟
به نظر من ديده شلوارش پاره شده براي همين اينقدر تعجب كرده!