شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

درخواست انتخاباتی دموکرات ها از بایدن

سه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 449752
نتیجه نظرسنجی رویترز و موسسه ایپسوس در آمریکا نشان می‌دهد ۴۸ درصد از دموکرات‌ها خواهان حضور «جو بایدن» در انتخابات ۲۰۱۶ بوده و ۳۰ درصد مخالف این اقدام هستند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بر اساس جدیدترین نظرسنجیها، حدود نیمی از دموکرات‌ها خواهان آن هستند که معاون اول کنونی رئیس‌جمهور آمریکا در انتخابات ۲۰۱۶ شرکت کند.

در حالی که قرار است اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای دموکرات انتخابات ۲۰۱۶ سه شنبه شب در لاس وگاس برگزار شود، نظرسنجیها از حمایت نیمی از دموکراتهااز معاون اول کنونی باراک اوباما برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری حکایت دارد.

در اولین مناظره پنج نامزد حزب دموکرات حضور دارند که «هیلاری کلینتون» و «برنی سندرز» از جمله نامزدهای حاضر در این مناظره تلویزیونی هستند.

تاکنون نظرسنجیهای انجام شده در آمریکا نشان می‌دهد که هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق دولت باراک اوباما از دیگر نامزدها شانس بیشتری برای تعیین شدن به عنوان نامزد نهایی دموکراتها دارد.

به گزارش رویترز، در نظرسنجی مشترک این خبرگزاری و موسسه ایپسوس در آمریکا مشخص شده که حدود نیمی از دموکراتها خواهان حضور حو بایدن در انتخابات ۲۰۱۶ هستند.

نتیجه این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۴۸ درصد دموکراتها خواهان حضور معاون اول کنونی باراک اوباما در انتخابات ۲۰۱۶ هستند و ۳۰ درصد هم مخالف این اقدام هستند.

موضوع حضور بایدن در انتخابات از چندی پیش در رسانه‌های آمریکایی مطرح شده است اما معاون اوباما تاکنون رسما حضور و یا عدم حضور خود را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ رسما اعلام نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *