شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۸

ماجرای یک روحانی که برای جلب نظر مراجع جراحی پلاستیک کرد!

شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 249388
وزیر اطلاعات دوره اصلاحات به بیان خاطره ای از دوران وزارت خود در مورد عمل عجیب یک روحانی مقیم قم پرداخت.
به گزارش جهان، علی یونسی در گفتگو با اعتماد در پاسخ به این سئوال که "در زمان شما چگونه با بحران‌هاي داخلي برخورد و پيشگيري مي‌شد؟" گفت: سياست ما اين بود كه بحران‌نمايي نكنيم. بحران را از آنچه بود بزرگ‌تر جلوه ندهيم و براي مديريت آن از برخورد امنيتي و نظامي اجتناب ‌شده و با شناسايي عوامل، ريشه‌ها و انگيزه‌ها بطور اساسي مديريت شود و سعي مي‌كرديم بدون هزينه و يا با كمترين هزينه بحران‌ها را مديريت و حل‌وفصل كنيم.

وی افزود: براي نمونه روزي علماي قم (آيت الله وحيد و آيت الله صافي‌گلپايگاني)، با من تماس گرفتند و از حادثه عجيبي كه در قم رخ داده بود، اظهار نگراني كردند و از من براي حل آن كمك خواستند. قضيه بطور خلاصه از اين قرار بود كه روحاني‌اي كه به منزل علما هم رفت و آمد داشت، به مدت چند روز ناگهان ناپديد شده و پس از اينكه مراجعت مي‌كند، ادعا مي‌كند كه عناصر افراطي وهابي او را ربوده و شديداً شكنجه داده‌اند و آثار شكنجه هم در صورت او به‌شكل زخم پيدا بوده است. مامورين ويژه كشف وزارت اطلاعات كمتر از 24 ساعت همه حادثه را كشف كردند و معلوم شد روحاني مذكور براي جلب ترحم علما دست به جعل زده و با عمل جراحي پلاستيك صورت خود را به شكنجه ربايندگان خيالي، نسبت داده است و جراح و تيم پزشكي معالج، توضيحات لازم را در محضر علما ارائه دادند و از بروز يك بحران جلوگيري شد.

وزیر اطلاعات دوره اصلاحات همچنین در ارزیابی خود از وضعیت اخیر بازار با بیان اینکه "خوشبختانه خيلي خوب هم جمع شد" ابراز داشت: بي‌شك بسياري از اين اعتراضات مانند بسياري از كشورهاي ديگر عادي است و انگيزه سياسي ندارد ولي گاهي به‌دليل سوء تدبير به يك مساله امنيتي تبديل مي‌شود.

یونسی تاکید کرد: عقل امنيتي و سياسي حكم مي‌كند كه حوادث اجتماعي را با اصول خاص خود، حل‌وفصل كرد و هرگز اجازه نداد تا به يك مساله امنيتي تبديل شود و حتي بايد تلاش كرد تا حوادث امنيتي را ساده‌سازي كرد و يك مساله عادي جلوه داد.

وی اضافه کرد: اين روش از يك بلوغ فوق‌العاده امنيتي ـ سياسي ناشي مي‌شود ولي خوشايند بسياري از سازمان‌هاي امنيتي جهان سوم نيست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به اين جملات دقت كنيد:
«سياست ما اين بود كه بحران‌نمايي نكنيم. بحران را از آنچه بود بزرگ‌تر جلوه ندهيم و براي مديريت آن از برخورد امنيتي و نظامي اجتناب شده و با شناسايي عوامل، ريشه‌ها و انگيزه‌ها بطور اساسي مديريت شود و سعي مي‌كرديم بدون هزينه و يا با كمترين هزينه بحران‌ها را مديريت و حل‌وفصل كنيم».
پس كيا بودن تو زمان اصلاحات كه هي داد مي‌زدن آي بحران آي بحران... هر 9 روز يك بحران و ....
آقاي يونسي . ....
Iran, Islamic Republic of
مدیریت می کردند این همه شورش اتفاق افتاد اگر نمی کردند چه می شد؟؟؟؟!!!!
آقای یونسی شما خودتان یک روحانی هستید از شما بعیده که بگویید یک روحانی بهتر است بگویید یک فردکلاش ودروغگو در لباس مقدس روحانیت چرا که خیلی ها این لباس رابرتن کرده اند و به آبروی اسلام لطمه زده اند اینگونه نقل قول ها اهانت به قشر روحانیت مظلوم است. روحانیت معیار و اصولی دارد کسانی که آن را رعایت نکنند نمی توان آنها را روحانی نامید. هر کسی امکان پوشیدن لباس روحانیت را دارد مثل بقیه اقشار مثلاً کارگران فنی لباسی شبیه خلبان هارا بر تن می کنند کارگران ساختمانی از لباس های نظامی استفاده می کنند و.....بنابراین هر کی ریش داره بابام نیست.
راست میگی؟
Iran, Islamic Republic of
منظور؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جالب بود
یعنی دوستان جبهه پایداری این بدحجاب ها را بر آنان که ساکت فتنه میخواندند هم ترجیح می دهند؟
دیگه این چیزا هم یواش یواش عادی می شه متاسفانه
عجب وزیر اطلاعاتی. عده ای از این ارازل شعار ضد کشور سوریه دادند و این بنده ی خدا می گه ریشه سیاسی نداشته اعتراضات.
Germany
بسم الله الرحمن الرحیم
 عجب ........بوده.شاید با این نوع دروغ موخواسته این لابلا برای وهابیها هم ثوابی خریده باشد.که البته به لحاظ شرعی لباس روحانیت بر او حرام شده.
حال عکس العمل اطلاعاتی امنیتی هر چه میخواهد باشد.
زمان وزارت شما يادمان نرفته.
یعنی این بیچاره از روی نداری رفته عمل جراحی کرده؟ یا دکترها از روی ترحم مجانا اون رو عمل کردند و شاید ...
Czech Republic
تلاش برای غسل تعمید جنایتکاران وهابی وابسته به آل سعود .......است
Canada
واقعا برای تعدادی از کسانی که اظهار نظر بعملل میاورند متاسف بود اقای محترم یا اگاهی که در این صورت تجاهل میکنی که چی ؟ داره میگه روحانی که به منزل مراجع رفت و امد میکرد یعنی روحانی شناخته شده و بنامی بوده مگر میشود حتی یک جوجه طلبه هم میدونه که هر کسی نمیتونه به بیت مراجع وارد بشه مگر وزنی داشته باشد اگر دلسوزی بیا و واقع بین باش این نکبتی که همه را گرفته ناشی از تعصب بیجا و کور هستش همش در مقام رفع و رجوع ابفاقات و حوادث که مسببش تعداری روحانی بوده اند برامدید حال انکه اگر درک و بینشی بود میبایست خواستار مجازات انان میشدید .
United States
اين نفرآخرى (كامنت)هشتم چه كشف بزرگى كرده جداًتبريك ميگم امابد نيست يه خبرهم بشمابدم خيالتون روراحت كنم .اگر ده دوره ديگه اصولگرانمايان رييس جمهور بشن يكصدم(دقيقاًيكصدم)سيدبزرگوار خدمت نخواهند كرد چرا؟ چون اگرغيراز اين بود خاتمى اينقدر بين ملت محبوبيت وعزت نداشت.التفات فرموديد؟
United States
ظاهرا قشری مظلوم تر از روحانیت وجود ندارد که اولا روحانی نماهایی اینگونه با لباس پیامبر و اولیای الهی بازی میکنند و ثانیا وزیر اطلاعات مملکت از بین این همه دزد و قاتل و سوژه های مختلفی جنایی و امنیتی فقط همین یه مثال یادش بود که دامن حوزه و مراجع را این گونه نشان دهد
Iran, Islamic Republic of
لطفا درباره ماجرای ..... و فیلم به رنگ ارغوان و توقیف ان توسط یونسی بگین
این آقای یونسی همان فردی نیستند که در فتنه 88 فرموده بودند : اگر مردم را در کف خیابانها نگه دارید.....