دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دستورآموزنده یک استانداربه نیروی انتظامی

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 249218
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دلیلی ندارد که برخی از خودروهای دولتی سوء استفاده کرده و کار شخصی با آن‌ها انجام دهد و در این راستا نیروی انتظامی باید خودروهای متخلف دولتی را توقیف کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید حسین صابری ظهر امروز در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌ها و نهادهای اداری ادامه دادن راه شهدا و امام راحل است که باید فرامین رهبری را نصب‌العین قرار داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به توصیه‌ها و فرامین رهبری در جمع مردم خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری کنترل جمعیت در مقطعی را لازم و ضروری و در مقطعی دیگر اشتباه عنوان کرده‌اند که یکی از علل اشتباه در این امر را خود ایشان ذکر کرده‌اند.

صابری نوع حرکت مقام معظم رهبری را در همه امر یک درس مدیریتی عنوان کرد و گفت: همه مدیران باید با  درس‌آموزی از مقام معظم رهبری در راه خدمت به جامعه بصیرتمندانه حرکت کنیم.

وی انقلاب اسلامی را یک نهاد فرهنگی دانست و گفت: از یادگارهای امام راحل برگزاری نماز جمعه بوده که نه تنها در مناسبت‌های خاص سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بلکه در تمامی مراحل باید توجه به این امر نهادینه شود.

صابری گفت: فرمانداران، بخشداران، شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای زی‌ربط در برگزاری مناسبت‌ها باید هماهنگ عمل کنند.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد نامگذاری سال‌ها با عناوین مختلف توسط مقام معظم رهبری را نوعی تلنگر خطاب کرد و گفت: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته رهبری از مراحل مختلف تحریم‌ها و فشارهای  اقتصادی نیز پیروز از میدان بیرون خواهیم آمد.

 وی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی است با لبیک به فرامین رهبری که ریشه در تعالیم و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد در این مبارزه پیروز خواهیم شد.

این مسئول یادآور شد: اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از ذخیره‌سازی باید در تمامی ادارات و سازمان‌ها نهادینه شود تا در مراحل مختلف دچار مشکلات نشویم.

صابری نیروی انسانی را ارزشمندترین عضو هر سازمان دانست و گفت: برقراری حق و عدالت نسبی باید در ادارات اجرا شود و اموال عمومی متعلق به همه بوده که استفاده شخصی از آن‌ها مجاز نیست.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و اداراتی که در ساختمان‌های اجاره‌ای مشغول بوده حق استفاده از بیت‌المال برای پرداخت هزینه‌های خود را ندارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی موظف است تمامی خودروهای پلاک دولتی که مجوز و برگه مأموریت نداشته باشند را توقف و مطابق قانون با آن‌ها برخورد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *