پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

نرخ دلار اعلام شد

شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 248297
مركز مبادلات ارزي طبق روال روزهاي گذشته از ساعت هشت امروز(شنبه) كار خود را آغاز كرد و پس از كاهش قيمتي كه در روز ۵ شنبه براي اولين بار از زمان تاسيس نرخ دلار تجربه كرد، امروز نيز اين روند كاهشي ادامه يافته و نرخ دلار ۲۵۹۷ تومان اعلام شد.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، مركز مبادلات ارزي از ساعات آغازين صبح امروز پذيراي وارد كنندگان كالا با اولويت‌هاي ۳، ۴ و ۵ متقاضي دريافت ارز بود و متقاضيان ارز با اولويت‌هاي ياد شده بايد با در دست داشتن فرم ثبت سفارش به مركز مبادلات ارزي مراجعه كنند.

قيمت انواع ارز در اتاق مبادلات ارزي بر اساس نرخ‌گذاري امروز بانك مركزي هر دلار۲۵۹۷۵ ريال، يورو۳۳۸۵۶ ريال، درهم ۷۰۷۲ ريال، لير ۱۴۳۹۰ ريال، روبل ۸۳۸ ريال، روپيه ۵۰۰ ريال و يوآن ۴۱۳۳ ريال اعلام شد.

بر اين اساس نرخ انواع ارزها با كاهش مواجه بوده‌اند. روز ۵ شنبه نرخ دلار ۲۶۵۱۸ ريال و نرخ يورو ۳۴۲۷۲ ريال در اين مركز قيمت خورده بود.

به گزارش ايسنا در اين اتاق سفارش وارد كنندگان پس از اقدام به ثبت سفارش كالا در كارگروهي مورد بررسي قرار گرفته و وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس اولويت‌هاي كالايي آنها را براي دريافت ارز به بانك‌هاي عامل معرفي مي‌كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *