چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

این‌بار برق، سارق را گرفت

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۴۹
کد مطلب: 248208
رییس پاسگاه انتظامی شهر نیک‌پی گفت: پنج‌شنبه شب در یکی از روستاهای منطقه زنجانرود، سارق ترانس‌های برق دچار برق‌گرفتگی شد و به بیمارستان انتقال یافت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، "صابر رستمی" در مراسم پاسداشت هفته نیروی انتظامی و در جلسه مشترک با بخشدار این منطقه با بیان این خبر اظهار کرد: به طور کلی در سال گذشته حدود 13 دزدی مربوط به دزدی ترانس برق در این منطقه بوده است که در صدد آن هستیم با اجرای طرح پلیس محله برای اولین‌بار در روستاهای استان تا حدودی در مهار این مشکلات در منطقه پیشرو باشیم.

وی تصریح کرد: اگر سرقتی که شب گذشته در اطراف روستای رجعین واقع در منطقه زنجانرود با موفقیت انجام می‌شد، به طور میانگین حدود 3 روستا را با قطعی مواجه می‌کرد که خوشبختانه برق‌گرفتگی سارق، مانع از اجرای این دزدی شد.

سروان رستمی افزود: این نکته حائز اهمیت است که اگر سرقت شب گذشته با موفقیت انجام می‌شد، تبعات اجتماعی و امنیتی جبران‌ناپذیری را به همراه داشت.

وی ادامه داد: با توجه به برق‌گرفتگی سارق شب گذشته که جوانی 21 ساله می‌باشد، هم‌دست و شریک جرم وی نیز توسط نیروهای انتظامی پاسگاه تحت تعقیب است.

رستمی خاطرنشان کرد: با وجود حوادث به وجود آمده در این منطقه باید به این نکته نیز اشاره کرد که در سال جاری سرقت محصولات کشاورزی در این منطه گزارش نشده است و امیدواریم با همکاری و هوشیاری اهالی این آمار روز به روز کمتر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *