سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

دستگيري2منتشركننده‌عكس‌ مبتذل خانوادگي

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 248123
رييس پليس فتاي كيش از دستگيري دو متهم كه اقدام به انتشار تصاوير مبتذل در اينترنت كرده بودند، خبرداد.
به گزارش جهان، سرگرد دالوند در گفت‌وگو با ايسنا، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: ماموران پليس فتا در حين رصد فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي چندين صفحه را مشاهده كردند كه اقدام به انتشار عكس‌هاي مبتذل خصوصي و خانوادگي كرده بودند.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه قانون‌گذار اين موضوع را در قانون جرايم رايانه‌اي تلقي كرده است مراتب مورد بررسي قرار گرفت و پس از ساعت‌ها كار اطلاعاتي و تخصصي متهمان شناسايي و دستگير شدند.

دالوند با بيان اينكه يكي از متهمان به دليل پايين‌بودن سن، در حضور والدينش مورد بازجويي قرار گرفت و موضوع اتهام به وي تفهيم شد، گفت: وي از انجام كارش اظهار ندامت كرد.

رييس پليس فتاي كيش با بيان اينكه متهم دوم داراي چندين فقره سابقه غيراخلاقي نيز هست، گفت: هر دو متهم به همراه مدرك و مستندات به دادگاه اعزام شدند.

رييس پليس فتاي كيش با تاكيد براينكه بر اساس ماده 21 قانون جرايم رايانه‌اي، اشاعه فحشا و منكرات در فضاي مجازي و نيز انتشار، توزيع و معامله محتواي خلاف عفت عمومي جرم است، گفت: پليس فتا با عاملان چنين جرائمي قاطعانه برخورد خواهد كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *