يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

واکنش ذوالنور به کاریکاتور روزنامه شرق

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۴۳
کد مطلب: 248078
دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور گفت: تبعیت نکردن از ولایت فقیه در تاریخ به اسلام ضربه زده است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، حجت السلام والمسلمین ˈمجتبی ذوالنورˈ پنجشنبه شب در یادواره سرداران و 120 شهید نوش آباد حسینیه شهید بهشتی این شهر اظهار داشت: ولایتمداری افراد زمانی اثبات می شود که در برابر نظر خود و ولی فقیه از حکم ولایت فقیه پیروی کند.

وی افزود: نظر رهبر معظم انقلاب در همه امور فصل الخطاب است و همین مساله رمز پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی تاکید کرد: وظیفه تمام کارگزاران و مسوولان نظام اسلامی تبعیت بی چون و چرا از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است و باید همه فریادها و هشدارهای رهبر را در خصوص مطالبات مردم و مقابله با فقر و تبعیض جدی بگیرند.

ذوالنور به تحریم های دشمن علیه نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم کشور با وفاداری کامل به آرمانها و ارزشهای انقلاب در راه حفظ نظام صورت خود را با سیلی سرخ نگه می دارند.

وی به انتشار کاریکاتور توهین آمیز به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در روزنامه شرق اشاره کرد و گفت: افرادی که چنین اقداماتی را مرتکب می شوند همان افرادی هستند که در دوران دولت اصلاحات به فقاهت و علمای اسلام توهین کردند.

وی تلاش همه جانبه مسوولان برای مقابله با هجمه های دشمن را ضروری دانست و اظهار داشت: مردم نظام اسلامی همچون دوران جنگ در پشتیبانی از اسلام و کشور آماده هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *