شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

چند شبکه فارسی‌زبان ضدانقلاب وجود دارد؟

جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب: 248072
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران گفت : مهمترین مطلب در موضوع مقابله با جنگ نرم این است که باید دغدغه فرهنگی داشت.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سپاه قائم استان سمنان سردار ˈمحمد علی آسودیˈ روز پنجشنبه در مجمع علما و روحانیون شهرستانهای سمنان و مهدیشهر با ارائه راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن افزود : دغدغه فرهنگی باید دائمی باشد ، چراکه انسان‏های بی‏خیال نمی‏توانند حجم تهاجم دشمن را درک کنند و برای مقابله با آن اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: در جنگ نرم نیز براساس سیره امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نباید به دشمن فرصت حمله داد، بلکه باید به صورت پیوسته به دشمن حمله کرد، چراکه اگر به دشمن فرصت بدهیم، او ما را گرفتار حواشی نموده و به ما ضربه خواهد زد.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه اظهار داشت: در مقابله با جنگ نرم دشمن باید از قدرت نرم خود بهره بگیریم و بالاترین قدرت نرم انقلاب اسلامی، اسلام عزیز، قرآن کریم، نهضت امام حسین(ع) سیره و روش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و حضرت صاحب‏الزمان(عج) است.

وی تصریح کرد: باید منابع قدرت نرم خود را بکار بگیریم و ابتدا از این منابع در تربیت معنوی جوانان و جامعه خود استفاده نموده و سپس ضمن دعوت جهانیان به مکتب نورانی و حیات‏بخش اسلام به دشمنان نیز حمله کنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه با اشاره به اینکه در سال 73 تنها 3 شبکه فارسی زبان که متعلق به منافقین و سلطنت‏طلب‏ها بود علیه انقلاب اسلامی فعال بود، تصریح کرد: در سال 91، 125 شبکه فارسی زبان به هویت و فرهنگ انقلاب اسلامی تهاجم می‎کنند که 13 شبکه آن در قالب نمایش فیلم و سریال مستهجن، جوانان و خانواده‏ها را به صورت مستقیم هدف گرفته‏اند.

وی افزود: متأسفانه در برخی موارد نه تنها در داخل کشور علیه این تهاجم فرهنگی جدی، اقدام مؤثری انجام نمی‎شود، بلکه شائبه کمک به جریان معاند فرهنگی نیز وجود دارد، برای مثال در جشنواره فیلم فجر از مجموع فیلم‏های حاضر در بخش مسابقه، 13 فیلم با موضوع خیانت زن و شوهر، وجود داشت.

سردار آسودی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از دو میلیارد نفر در دنیا کاربر اینترنت هستند و در همین زمان، اینترنت در ایران، بیش از 28 میلیون نفر کاربر دارد که بیش از 2 درصد از این کاربران به خطوط پرسرعت دسترسی داشته و کاربر حرفه‏ای اینترنت هستند.

وی با بیان اینکه در هر دقیقه دو هزار عکس در فیس بوک بارگذاری می‏شود و در حال حاضر بیش از سه میلیارد عکس و دو میلیون فیلم در یوتیوب موجود است، خاطرنشان کرد: دشمنان با بهره‏گیری از فضای مجازی و شبکه‏های اجتماعی، شرایط آلوده کردن جوانان و خانواده‏ها را فراهم کرده‏اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه ضریب دین‏داری جوانان انقلاب اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با عنایت به حجم تهاجم دشمن و عرصه‏های گوناگون تهاجم فرهنگی‏، جوانان متدین و دین‏دار فراوانی از هویت انقلاب اسلامی پاسداری می‏کنند، لکن نباید غفلت کرد و باید به عمق بخشی انقلاب اسلامی و معنویات پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بالاخره آزادی است دیگه
هرچی هم میخوان میگن