چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

فراکسیون ورزش باوزیر وارد گفت وگو شود

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 247888
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون ورزش مجلس باید با برگزاری نشست های دوره ای مرتب با وزیر ورزش و جوانان، این وزارتخانه را در حل مشکلات موجود یاری رساند.
به گزارش جهان، عطاالله حکیمی در گفتگو با «جوان‌آنلاين» با بیان اینکه استیضاح محمد عباسی مشکلی از مشکلات حوزه ورزش کشور را حل و فصل نخواهد کرد، ادامه داد: استیضاح حق قانونی نمایندگان است اما باید دید ایا در برهه فعلی استیضاح نفعی برای ورزش کشور دارد یا خیر.

وی گفت: اقای عباسی اهل تعامل و گفت و گو ست و به اعتقاد من خوب است که فراکسیون وزرش مجلس بصورت مرتب جلسات دوره ای با ایشان و سایر مدیران وزارتخانه برگزار کرده و نقطه نظرات خودشان را به ایشان منتقل کنند و کمک کنند تا راهکار مناسبی برای حل مسایل و مشکلات موجود اندیشیده شود.

حکیمی تاکید کرد: نمایندگان امضا کننده استیضاح هنوز راه حل تعامل و گفت و گو را در مورد وزارت وزرش نیازموده اند و مناسب است که پیش از متوسل شدن به ابزار استیضاح از این ابزار استفاده کنند و چنانچه به نتیجه نرسیدند و آقای عباسی، آنگونه که باید همراهی و همکاری نشان نداد، انوقت به استیضاح تکیه کنند.

وی با بیان اینکه حفظ ارامش در همه حوزه ها یکی از وظایف مهم نمایندگان مجلس است، ادامه داد: برهیچکس پوشیده نیست استیضاح در برهه فعلی نه به نفع حوزه ورزش و نه فضای عمومی جامعه است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من با تعدادی از دوستانی که استیضاح را امضا کرده اند صحبت کرده ام و برخی امضایشان را پس گرفته اند و بدیهی است به رایزنی هایمان ادامه خواهیم داد تا انشا... مشکل ورزش کشور را بتوانیم از طریق تعامل و گفتگو حل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *