دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

مورد تعرض قرار بگيريم، 75 ميليون ایرانی آماده جنگ هستند

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 247817
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اینکه "اگر مورد تعرض قرار بگيريم، 75 ميليون ایرانی آماده جنگ هستند"، گفت: كساني كه فضا را فضاي تهديد نشان می‌دهند، اشتباه مي‌كنند، چراكه ثبات در ایران، واقعیت ثابت شده‌ای است.
مورد تعرض قرار بگيريم، 75 ميليون ایرانی آماده جنگ هستند
به گزارش جهان، امیر دریادار حبيب‌الله سياري در گفت‌وگو با ايسنا تاكيد كرد: ما آماده‌ايم و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران آنقدر بالا است كه مي‌توانيم در برابر هر تهديدي ايستادگي كنيم و آنقدر توانمندی در زمین، هوا و دریا داریم که به هيچ کشوری اجازه تعرض نخواهيم داد.

وي با اشاره به مانور نظامی کشورهای غربی در خلیج فارس، به آمادگی ایران اشاره کرد و گفت: همه مي‌دانند كه دشمنان در همه زمينه‌ها از جمله در جبهه اقتصادي در مقابل ملت ايران متحد شده‌اند اما دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که ملت ايران به درستی با این بازی‌ها و تهديدهای دشمن آشنا است و چنانچه اقتضا کند جواب قاطعی به این تهدیدها خواهد داد.

سياري با بيان اينكه "جمهوري اسلامي ايران در ابعاد مختلفي در حال پيشرفت است"، خاطرنشان كرد: برخي دشمنان مي‌خواهند پيشرفت‌های ایران در همه زمینه‌ها را كوچك جلوه دهند اما ملت بزرگ ايران به خوبي به اين امر آگاه است.

وی تاکید کرد: جمهوري اسلامي ايران آمادگي و ثبات كامل دارد و اين آمادگي در دريا، زمين و هوا است و اگر مورد تهديد و تعرضی قرار گيريم 75 ميليون ایرانی آماده جنگ هستند.

فرمانده نيروي دريايي ارتش در پايان، به رشادت‌ها و ايثارگري‌هاي نيروهاي مسلح بويژه سربازان و كاركنان نيروي دريايي اشاره كرد و گفت: مهم است كه مردم ما ببينند در دريا چه مي‌گذرد چه چيزي اين حماسه‌ها را جاودان مي‌كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *