پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

هافبک استقلال در آستانه جدایی

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 246970
هافبک تیم استقلال برای انجام مذاکره و حضور در تمرینات یک تیم قطری به این کشور سفر کرد.
به گزارش جهان به نقل فارس، فریدون زندی که روز گذشته در تمرینات تیم استقلال حضور نداشت امروز هم در تمرینات آبی پوشان شرکت نکرد و این بازیکن برای انجام مذاکرات و حضور در تمرینات یک تیم قطری به این کشور سفر کرده است.

میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز استقلال در خصوص این بازیکن گفت: روز گذشته این بازیکن در تمرینات شرکت نکرد و من 2 بار برای او پیغام گذاشتم اما جوابم را نداد.

وی افزود: امروز شنیدم که زندی راهی قطر شده و ظاهرا می‌خواهد به یک تیم قطری بپیوندند.

البته مسئولان باشگاه در جریان این موضوع هستند و ظاهرا تمام هماهنگی‌ها را با آنها انجام داده است.

سرپرست تیم استقلال افزود: روز پنج شنبه هنگامی که از آبادان برگشتیم در جلسه با یکی از معاونین باشگاه حضور داشتم و کوچک‌ترین بحثی در این مورد نشد اما بعدا متوجه شدم که زندگی با مسئولان استقلال هماهنگ کرده و تصمیم به ترک استقلال گرفته است.

ماجدی در خصوص اینکه آیا قلعه نویی با این موضوع موافق است یا خیر گفت: حتما توافقی بوده چون همیشه رفت و آمد‌ها با نظر مستقیم سرمربی صورت می‌گیرد. سرپرست تیم استقلال درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال گفت: او جایگاه ویژه‌ای در این باشگاه دارد و امیدوارم تصمیم منطقی گرفته باشد و امیدوارم او را در کسوت مربیگری در این باشگاه ببینیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *