جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
بهانه‌جویی کرار برای بازگشت به عراق

احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 390242
هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال شب گذشته قصد داشت راهی کشورش شود و به همین دلیل به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جاسم کرار امروز به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شد که البته این موضوع حرف و حدیث‌های فراوانی را در پی داشت.

این بازیکن عراقی که از ابتدای فصل تا کنون چندین بار به مرخصی رفته و ایران را ترک کرده است شب گذشته در محل اردوی آبی‌پوشان بهانه‌جویی کرد و به کادر فنی استقلال اعلام کرد که قصد دارد راهی کشورش شود.

اعضای تیم استقلال پس از شنیدن این موضوع ناراحتی خود را به این بازیکن اعلام کردند و مدعی شدند که او نباید در بازی دیروز اخطار می‌گرفت و حالا چرا قصد دارد ایران را ترک کند که کرار پاسخ داد او به تیم ملی عراق دعوت شده است و می‌خواهد به اردوی تیم ملی کشورش برود.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی بعد از شنیدن موضع کرار خطاب به این بازیکن گفت: در صورتی که به تیم ملی کشورت دعوت شده باشی آنها باید به فدراسیون فوتبال، ایران و باشگاه استقلال نامه بزنند و رسماً خواهان حضور تو در اردوی تیم ملی باشند. همین موضوع باعث شد تا کرار با حالتی ناراحت در اردوی آبی‌پوشان ماندنی شده و در نهایت با استقلال به تهران بازگشت.

قرار است کمیته انضباطی باشگاه استقلال این هفته جلسه‌ای را با حضور این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش برگزار کرده و تکلیف کرار را مشخص کند.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز روز گذشته با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *