چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

پرسپوليس پس از ۷ ماه در آزادي پيروز شد

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب: 246859
پرسپوليس با تك گل مهدي مهدوي‌كيا برابر آلومينيوم هرمزگان به دومين پيروزي خود دست پيدا كرد و با ۱۰ امتياز به رده سيزدهم جدول رسيد.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، دو تيم فوتبال پرسپوليس و آلومينيوم هرمزگان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي به مصاف هم رفتند كه اين ديدار با تك گل مهدي مهدوي‌كيا(۲۹)به سود پرسپوليس به پايان رسيد و اين تيم به رده سيزدهم جدول صعود كرد.

نيمه نخست:

در حالي كه بازي روند كندي را طي مي‌كرد مهدي مهدوي كيا توانست در دقيقه ۲۹ از يك ضربه ايستگاهي كه در سمت راست دروازه آلومينيوم به سود پرسپوليس اعلام شد استفاده كند و بدون اينكه توپ ارسالي‌اش به كسي برخورد كند وارد دروازه شود.

پس از اين گل پرسپوليسي‌ها فشار بيشتري روي دروازه آلومينيوم آوردند و اغلب زمان بازي در زمين تيم مهمان دنبال شد.

مهرزاد معدنچي كه در چند موقعيت براي پرسپوليس خوب ظاهر نشد در دقيقه ۳۷ جاي خود را به محمد قاضي داد.

نيمه دوم:

در دقيقه۶۵ اين نيمه جواد كاظميان از سمت چپ دروازه آلومينيوم حركت كرد و پاس رو به بيرون به هادي نوروزي رساند و شوت او را دروازه‌بان آلومينيوم گرفت.

دو دقيقه بعد پرسپوليسي‌ها موقعيت ديگري به دست آوردند كه توپ وارد دروازه شد اما داور با اعلام افسايد اين گل را قبول نكرد.

در دقيقه ۷۴ بازي كريم انصاري‌فرد كه به جاي هادي نوروزي وارد ميدان شده بود با دريبل چند مدافع آلومينيوم به سمت دروازه اين تيم حركت كرد اما در پايان و در مصاف با دروازه‌بان آلومينيوم ناكام ماند.

در دقايق پاياني بازي باز هم انصاري فرد صاحب موقعيت شد كه شوت او توسط مدافعان آلومينيوم دفع شد.

پرسپوليس با اين نتيجه به دومين پيروزي خود در فصل جاري دست پيدا كرد و با ۱۰ امتياز به رده سيزدهم جدول رسيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *