جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

'برنامه شياطين انقلابي‌نما' به روایت هاشمی

پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 246815
هاشمي رفسنجاني که در هفته های اخیر و با نزدیک شده به زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دیدارهای خود را افزایش و لحن سخنانش را تیزتر کرده است، در دومین دیدارش طی 24 ساعت، از آنچه "برنامه شياطين انقلابي‌نما" نامید، سخن گفت.
به گزارش جهان به نقل از ايسنا، هاشمي رفسنجاني، نخبگان، مديران و دانشگاهيان كشور را سرمايه‌هاي انساني انقلاب و نظام دانست و تصريح كرد: اين سرمايه‌ها به آساني به دست نيامده كه با سلايق باندي و خودخواهي‌هاي جناحي راكد و بلااستفاده بماند زيرا اين نيروي عظيم و توانمند هر كدام مي‌توانند بخش بزرگي از مشكلات را به دوش گرفته و كشور را در مسير پيشرفت و كارآمدي قرار دهند.
 
وي حذف مديران، نخبگان و علماي دلسوز را اقدام برنامه‌ريزي شده شياطين انقلابي‌نما برشمرد و ادامه داد: منحرفان تمام تلاش خود را به كار برده‌اند تا دو قشر توانمند و كارآمد مديران و كارگزاران و نيز روحانيت و علما را به هر نحو ممكن از صحنه خارج كنند و نتيجه اقداماتشان محجوريت و مظلوميت كنوني مديران باتجربه كشور و علماي دلسوز نظام و انقلاب است.
 
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام تخريب و ضربه زدن به دين، اخلاق و اعتقادات جوانان و مردم را از جمله برنامه‌هاي ديگر منحرفان از دين و شريعت برشمرد و افزود:‌ از صدر اسلام تا كنون برخي جريان‌ها با ظاهري ديني و انقلابي و در مقاطعي زودگذر و كوتاه موفق شده‌اند احكام و اعتقادات ناب مذهبي را منحرف و تخريب كنند ولي چون بي‌ريشه و سطحي بوده‌اند در دراز مدت در اهداف خود ناكام مانده‌اند و حقايق آشكار شده و رسوا شده‌اند.
 
هاشمي رفسنجاني اظهار نظرهاي سنجيده و مبتني بر استدلال‌ و منطق سياسي را براي حفظ و تقويت آرامش و امنيت كشور ضروري دانست و اظهار كرد: با تدبير و درايت در تصميم‌گيري‌ها و اعلام مواضع مي‌توانيم از گردنه‌هاي حساس عبور و از دشمن‌تراشي پرهيز كنيم.
 
وي انقلاب و نظام اسلامي را نعمتي خداوندي دانست كه به دست ما رسيده است و خاطرنشان كرد:‌ مردم به انقلاب و نظام اسلامي اعتقاد دارند و ما مي‌توانيم با عمل به خواست‌هاي آنان رضايتشان را جلب و موجبات خشنودي خداوند و مردم را فراهم كنيم.
 
در ابتداي اين ديدار، طاهرنژاد ـ نماينده‌ي اسبق مجلس شوراي اسلامي ـ و حجج اسلام الله‌بداشتي ـ عضو مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم ـ و مطهري ـ رييس اسبق دادگاه انقلاب غرب مازندران ـ ديدگاه‌هاي خود در خصوص اوضاع سياسي، اجتماعي و فرهنگي كشور را عنوان و خواستار حضور بيشتر هاشمي رفسنجاني در عرصه‌ عمومي و سياسي كشور جهت حل مشكلات شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *