دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲
نوع جدیدی از بحران مالی در ورزش؛

اعتصاب کارگران در ورزشگاه آزادی!

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 246736
در حالیکه بودجه قابل توجهی به فوتبالیست ها اختصاص داده شده است و هر ساله در فوتبال ایران پول بی حساب و کتابی به جیب فوتبالیستها و مربیان ریخته می شود؛ بی توجهی مسوولان به ارکان دیگری که در مسیر رشد ورزش تلاش می کنند سخت آزاردهنده است!
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، خبری که تا این لحظه رسانه ای نشده این است که حقوق کارگران فعال در دو ورزشگاه بزرگ کشور یعنی ورزشگاه آزادی و شهید شیرودی چند ماهی به تعویق افتاده و این افراد زحمتکش حتی تا هفته گذشته به این مسئله اعتراض نکرده اند.

براساس اخبار رسیده، در ورزشگاه قدیمی شیرودی که با سابقه ترین استادیوم پایتخت محسوب می شود، کارگران چند ماه (حدود سه ماه) است که حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند.

از سوی دیگر در بزرگ ترین ورزشگاه کشور یعنی آزادی که حکم ورزشگاه ملی کشورمان را نیز دارد، حقوق کارگران چند ماه به تعویق افتاد و حتی خبر رسید که کارگران معترض چندی قبل تهدید به اعتصاب کردند تا به این طریق حقوق خود را دریافت کنند.

این مسئله زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که می دانیم در ورزش کشور و بویژه در فوتبال چه پول هایی خرج می شود و با وجود ریخت و پاش های فروان هیچ مرجعی به این مسایل رسیدگی نمی کند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حق دارن این همه زحمت و آخرش هیچی به هیچی
Iran, Islamic Republic of
اقا فوتبال ایران هیچی نمیشه . چرا اینهمه براش هزینه میکنید؟؟؟؟