جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

شهادت خبرنگار پرس‌تی‌وی و زخمی شدن مدیر و خبرنگار العالم در دمشق +عکس و فیلم

چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 246677
خبرنگار شبکه خبری پرس تی وی هنگام پوشش انفجار ميدان الامويين در دمشق به ضرب گلوله افراد مسلح به شهادت رسید و مدیر دفتر شبكه خبري العالم نیز زخمي شد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، مایا ناصر، خبرنگار شبکه انگلیسی زبان پرس‌تی‌وی امروز در در میدان «الامویین» دمشق هنگام پوشش دادن حوادث انفجار امروز در این منطقه بر اثر تیرانداری افراد مسلح تروریست به شهادت رسید.
 
وی که به عنوان عکاس خبرگزاری فارس در دمشق نیز فعالیت می‌کرد، امروز در درگیری مستقیم بین افراد مسلح و نیروهای ارتش سوریه تیز خورده بود، در بیمارستان 601 ارتش به شهادت رسید.

در همین حال، حسین مرتضی، مدیر دفتر شبکه العالم و تصویربردار شبکه و نیز مدیر دفتر شبکه پرس‌تی وی نیز  در این منطقه بر اثر اصابت گلوله تروریست‌ها زخمی‌ و برای برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
 
حسين مرتضي يك هفته پيش نيز در حمله افراد مسلح به گروه خبري شبكه العالم در دمشق زخمي و به بیمارستان منتقل شده بود.
 
گروه‌های مسلح تروریست پیش از این بارها حسین مرتضی را به علت پوشش اخبار و تحولات سوریه تهدید به قتل کرده بودند.

 اين حادثه چند روز پس از آن روي داد که تروريست‌هايي که در حال جنگ با نيروهاي دولت سوريه هستند، ۴ خبرنگار تلويزيون دولتي اين کشور را در شمال دمشق ربودند.

گروه‌هاي مسلح همچنين محمد السعيد، مجري تلويزيون سوريه را نيز ربوده و کشته‌اند.

شورشيان، السعيد را اواسط جولاي از خانه‌اش در دمشق ربوده بودند.

فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *