شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۶۱

نظر شریعتمداری درمورد بازداشت مهدی و فائزه/ بازگشت مهدي به درخواست چه کسی بود؟

سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۰۶
کد مطلب: 246413
تنها تفاوت آقاي مهدي هاشمي با ساير مجرمان فراري آن است كه ايشان فرزند يكي از مسئولان عالي رتبه نظام يعني حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني است.
به گزارش جهان، حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:
از حضرت امير عليه السلام است كه «وقتي پاسخ ها -درباره يك موضوع- درهم و فراوان مي شود، جواب درست و صحيح از نظرها پنهان مي ماند». حكمت 243 نهج البلاغه.

اين روزها، بازگشت و بازداشت مهدي هاشمي و دستگيري فائزه هاشمي كه پيش از آن صورت پذيرفته بود به يكي از مسائل جنجالي روز تبديل شده و حجم انبوهي از اظهارنظرهاي متفاوت و گاه متضاد را در داخل و خارج كشور به دنبال داشته است. رسانه هاي بيگانه و نوچه هاي نشان دار آنها، از اين ماجرا با عنوان حركتي عليه آيت الله هاشمي رفسنجاني ياد مي كنند كه تضعيف و تخريب شخصيت ايشان را نشانه رفته است! برخي از مدعيان اصلاحات و اصحاب فتنه 88 نيز با همين ساز همصدا شده اند و از سوي ديگر، توده هاي مردم و كساني كه دل در گرو اسلام و انقلاب دارند، اين اقدام را نشانه و نماد «عدالت» مورد انتظار از دستگاه قضايي كشور مي دانند و در فاصله اين دو نقطه، اظهارنظرها و تفسير و تحليل هاي ديگري نيز ديده و شنيده مي شود كه نهايتا به يكي از دو ديدگاه ياد شده نزديك است. از اين روي ماجراي مورد اشاره را مي توان يكي از مصاديق كلام-بخوانيد هشدار- حضرت اميرعليه السلام تلقي كرد كه ادامه آن به مخفي ماندن حقيقت و جابه جايي پندارها و انگاره ها با «واقعيت» مي انجامد و حال آن كه راه كار منطقي براي برون رفت از اين ترافيك -به ظاهر- سنگين در همان كلام حضرت آمده است، كنار زدن پرده هاي اوهام و مشاهده واقعيت به گونه اي خالي از ابهام و در اين باره گفتني هايي هست.

1- بازداشت مهدي هاشمي بعد از بازگشت به ايران در پي اسناد و شواهد فراواني صورت گرفته است كه از مجرم بودن او حكايت مي كند. بنابراين وظيفه قانوني و تعريف شده دستگاه قضايي كشور كه در تمامي نظام هاي حقوقي و قضايي دنيا نيز به كار گرفته مي شود، بازداشت و محاكمه اوست. از اين روي در بازداشت مهدي هاشمي بعد از بازگشت به ايران، كمترين نقطه مبهم و نكته پيچيده و غيرقابل فهمي وجود ندارد و نمونه هاي ديگري از اين دست بارها اتفاق افتاده و خواهد افتاد. آيا كساني كه در اين ماجرا دست به هياهو زده و مي زنند بر اين باورند كه دستگيري يك مجرم و يا متهم به ارتكاب جرم، اقدامي غيرقانوني! بي سابقه! و بيرون از ضوابط و معيارهاي تعريف شده قضايي است؟ به يقين پاسخ منفي است. پس اين همه جنجال و غوغا براي چيست؟!

2- تنها تفاوت آقاي مهدي هاشمي با ساير مجرمان فراري آن است كه ايشان فرزند يكي از مسئولان عالي رتبه نظام يعني حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني است. تفاوت ديگري هم در ميان است؟! پاسخ اين پرسش نيز منفي است. بنابراين آيا غوغاسالاران معتقدند كه عدالت، تنها درباره كساني كه از خانواده مسئولان برجسته نظام نباشند قابل اجراست و فرزندان و منسوبان مسئولان محترم بايد از اين قاعده قانوني مستثني باشند؟! اگر چنين عقيده قرون وسطايي و سخيفي ندارند- كه متاسفانه دارند، ولي آشكارا ابراز نمي كنند!- با استناد به كدام دليل منطقي، قانوني و مردم سالارانه، در اعتراض به بازداشت مهدي هاشمي جيغ بنفش مي كشند؟!

3- دستگيري خانم فائزه هاشمي نيز براساس و با استناد به يك روال قضايي روشن و خالي از ابهام صورت گرفته است. ايشان به جرم اثبات شده اخلال در امنيت كشور، محاكمه و به 6ماه زندان محكوم شده است. آيا از نظر غوغاسالاران، خانم فائزه هاشمي تنها به اين علت كه فرزند آيت الله هاشمي رفسنجاني است بايد از محاكمه و مجازات در امان باشد؟! و چنانچه ميان ايشان و ساير متهمان با جرايم مشابه تفاوتي غير از انتساب وي به بيت محترم آقاي هاشمي رفسنجاني تفاوت ديگري مي بينند، بفرمايند اين تفاوت كجاست؟ و اگر انتساب به مسئولان محترم نمي تواند و نبايد باعث تبعيض و مانع اجراي عدالت باشد، پس جنجال آفريني هاي اخير براي چيست؟!

4- مي گويند، اين اقدام دستگاه قضايي با هدف تضعيف و تخريب شخصيت آيت الله هاشمي رفسنجاني صورت پذيرفته است! كه در اين باره بايد گفت؛

الف: آيا دستگيري فرزند حضرت آيت الله محمدي گيلاني كه از قضا با دخالت خود ايشان صورت پذيرفت و اعدام وي را در پي داشت، اقدامي عليه شخصيت آن بزرگوار بود؟ و يا دستگيري فرزند مرحوم آيت الله مشكيني يا دستگيري منجر به اعدام فرزند حجت الاسلام والمسلمين حسني- از پيشگامان شجاع و برجسته انقلاب اسلامي- دستگيري و زنداني شدن فرزند حضرت آيت الله خزعلي و... كه در تمامي اين نمونه ها استقبال آن بزرگواران عزيز را نيز در پي داشت، با هدف تضعيف و تخريب آنان صورت پذيرفته بود؟! و آيا اين اقدامات به جايگاه رفيع و بلندمرتبه آنان، كمترين آسيب و خدشه اي وارد كرد؟! اين عزيزان بزرگوار كماكان در شمار اسوه هاي بلندمرتبه و مردان خداجوي انقلاب به شمار مي آيند و براي ملت و انقلاب و نظام افتخارآفرين بوده و هستند.

ب: آيت الله هاشمي رفسنجاني بعد از محكوميت خانم فائزه هاشمي و در حالي كه آقاي مهدي هاشمي يك متهم فراري بود، از سوي رهبر معظم انقلاب به رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام كه جايگاهي رفيع و بلندمرتبه در جمهوري اسلامي ايران است، منصوب شدند و هم اكنون بسياري از شخصيت ها و مسئولان نظام در جلسات سرنوشت ساز مجمع كه به رياست ايشان تشكيل مي شود حضور پيدا مي كنند. ضمن اين كه آيت الله رفسنجاني در بسياري از نشست هاي تصميم ساز و سياست پرداز نظام به عنوان يكي از مسئولان بلندمرتبه حضور فعال دارد. بنابراين، صرفنظر از برخي مواضع قابل انتقاد و سوال برانگيز ايشان، آنچه از سوي نظام درباره آيت الله رفسنجاني حتي بعد از محكوميت يكي از فرزندان و فرار يكي ديگر صورت پذيرفته، تلاش براي حفظ حرمت و جايگاه وي بوده است. اكنون بايد از جنجال آفرينان پرسيد ادعاي آنان درباره بازداشت فرزندان آقاي هاشمي كه هدف از آن را تضعيف و تخريب شخصيت وي قلمداد مي كنند، با كدام دليل و شاهد و قرينه قابل قبول است؟! و اگر ياوه مي گويند- كه مي گويند- چرا بر طبل بدصداي تضعيف و تخريب آيت الله هاشمي مي كوبند؟!

ج: فائزه هاشمي كه نقش فعالي در فتنه 88 داشت به جرم اقدام عليه امنيت ملي به 6ماه زندان محكوم شده است و اين در حالي است كه يكي از برادران بسيجي به جرم اهانت به وي بازداشت، محاكمه و به 8 ماه زندان محكوم شده است و در اين دو ماجرا، نكته اي نهفته است كه نمي توان به آساني از كنار آن گذشت. بسيجي ياد شده به جرم اهانت به فائزه هاشمي - كه البته قابل دفاع نيست- به 8 ماه زندان ولي خانم فائزه هاشمي به جرم اقدام عليه امنيت كشور و همدستي و همراهي با فتنه گران به 6 ماه حبس- يعني 2 ماه كمتر- محكوم مي شود. قصد قياس در ميان نيست ولي بايد از غوغاسالاران پرسيد اگر بازداشت دختر آيت الله رفسنجاني با هدف تضعيف پدر ايشان صورت گرفته است، چرا اهانت كننده به فائزه هاشمي بايد به 8 ماه حبس محكوم شود؟ محكوميت خانم فائزه هاشمي به جرم اقدام عليه امنيت نظام- كه حفظ آن به قول حضرت امام اوجب واجبات است- صورت گرفته و محكوميت آن برادر بسيجي به جرم اهانت به خانم فائزه هاشمي. بنابراين منطقي تر و قابل باورتر آن است كه جنجال آفرينان به دستگاه قضايي خرده بگيرند كه چرا حفظ حرمت دختر آقاي هاشمي رفسنجاني را بر حفظ حرمت نظام ترجيح داده است؟! نه آن كه اين اقدام قوه قضائيه را تضعيف جايگاه آيت الله رفسنجاني قلمداد كنند!

5- براساس يك خبر موثق، بازگشت مهدي هاشمي به درخواست شخص آيت الله هاشمي رفسنجاني و با اطلاع ايشان از بازداشت و محاكمه وي صورت گرفته است و اين همراهي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام دقيقا همان نكته اي است كه دشمنان بيروني و برخي از دنباله هاي داخلي آنان را به خشم آورده، يكشنبه شب گذشته- دوم مهرماه- بي بي سي، شبكه دولتي انگليس، كه مي دانست بازگشت و بازداشت مهدي هاشمي، رشته هاي آنان را پنبه خواهد كرد، آرزوي خود را در قالب اين خبر پخش كرد! كه؛ «ورود اعلام شده مهدي هاشمي، پسر اكبر هاشمي رفسنجاني از دوبي به تهران مي تواند درياي سياست جمهوري اسلامي ايران را بار ديگر متلاطم كند»! و توضيح نداد كه اين تلاطم در اردوگاه نوچه هاي انگليس پديد خواهد آمد- كه آمد- يا در پهندشت سياست مقتدرانه ايران اسلامي؟! بي بي سي، هنگامي آرزوي خود را بر باد رفته ديد كه ديروز آيت الله هاشمي رفسنجاني در ديدار با برخي از اعضاي حزب موتلفه اسلامي تاكيد كرد؛ حساب فرزندان و عملكرد آنها از حساب شخص وي جداست و گفت در زمينه رسيدگي قضايي نيز، فرزندان خود را متمايز از ساير شهروندان نمي داند.

6- و بالاخره در حالي كه اقدام اخير دستگاه قضايي نماد و نشانه روشني از تاكيد بر اجراي عدالت را آدرس مي دهد، شواهد و قرائن بسياري- كه به نمونه هايي از آن در خبر ويژه امروز كيهان اشاره شده است- حكايت از آن دارد كه مديران بيروني فتنه و دنباله هاي داخلي آنها از اين ماجرا به شدت آسيب ديده و در پي ايجاد «ميدان كاذب» با هدف ماهيگيري از آب گل آلود برآمده اند. و اين در حالي است كه ماجرا در چارچوب قوانين نظام مسير طبيعي خود را طي مي كند و بايد هوشيار بود كه برخي از كم توجهي ها در برخي از اظهارنظرها به اين مسير روشن آسيبي نرساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدایا از شر شیطان و نفس اماره به تو پناه میبریم.
United States
چرا هر وقت مطلبی از آقای شریعتمداری منتشر میکنید این عکس ایشان را میگذارید که عکس مناسبی نیست چون آدم فکر میکند ایشان در حال بشکن زدن هستند و مثلا عروسی پسرشان است لطفا ترتیب اثر دهید.
Iran, Islamic Republic of
باید توجه کرد خود آقای هاشمی طبق چه سیاستی و با چه هدفی خواسته بچه هاش بیان و برن زندان اگر نمیامدن .........
Iran, Islamic Republic of
چقدر زیباست عدالت ولی چقدر زشت است سوء استفاده از عدالت. ...
مدیر مسئول محترم کیهان خواهشمند است این را هم بنویسید که مردم خواهان اجرای عدالت در خصوص اختلاس میلیاردی و اختلاس بیمه و اشخاص مرتبط با آن ((هر کس که می خواهد باشد ))هستند....
آقای شریعتمداری راچع به خط قرمز دولت نیز نظر بدهند. آیا این خط قرمز را قبول دارند؟ اگر ندارند پس چرا برخی از این افراد .....؟ اگر این آقایان به اصطلاح اصولگرا دنبال اجرای عدالت هستند......
Iran, Islamic Republic of
آقای حسین آقا: دلیل محاکمه نشدن ....و .....و ....و .....و ... چیست چرا هر دو گروه با هم محاکمه نمی شوند؟ چ.......
Iran, Islamic Republic of
هاشمي پاينده باد
خامنه اي زنده باد
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر کودتاچی
مرگ بر امریکا و سربازانش و عواملش و جاسوسانش
Iran, Islamic Republic of
چقدر بدم میاد از ........
Iran, Islamic Republic of
پسر ایت الله هاشمی هم دستگیر شده چه فرقی برای مردم کرد مردم در همان ......اقتصادی غوطه ورند
محاکمه مهدی هاشمی عدالت و قاطعیت و عدم تبعیض دستگاه عدالت را نشان داد. بدخواهان نسبت به این قوه توبه کنند
احسنت بر هاشمی.

احسنت بر دستگاه قضا.

رفقای مدعی عدالت در دو... یاد بگیرن!!!! و این افرادرو تحویل بدن: م... - ر...- ج...- ب...-ف...
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری چرا وقتی می خواستند جوانفکر را بازداشت کنند و ایشان با ...... مانع شدند، شما این قلمفرسایی را نکردید؟ چرا درباره اینکه آقای .... اجازه نمی دهند به پرونده فساد مالی .... رسیدگی شود، چیزی نمی گویید؟
مگر می شود رفسنجانی که هنوز بر مواضع فتنه خیزش در فتنه 88 پابرجاست در پشت این درخواستش ......
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای شریعتمداری، اینحقیر یکی از طرفداران تحلیل های زیبای شما هستم و از مطالعه ی آنها لذت می برم و همیشه به شما افتخار کرده ام که در طول سالیان در صراط مستقیم و مدافع نظام و ولایت بوده اید.
با وجود اینکه خود را در حدی نمی دانم که بخواهم از نظرات حضرتعالی ایراد بگیرم ولی جسارتا ایکه شما فردی که بر خلاف دستورات صریح اسلامی و در حقیقت بر خلاف امر الهی مرتکب فعل حرام شده اند را با ادبیاتی مهربانانه "یکی از برادران بسیجی" می نامید،آیا خود نوعی جانبداری نیست؟ آیا جانبداری از کسی که در مخالفت با فائزه هاشمی و حالا تمام مسائل و مشکلات آن خانواده با جنابعالی موافق هستند، در حالی که قانون ،اخلاق و افکار عمومی ایشان را مجرم دانسته اند و اگر عمیق تر شویم اقدام زشت ایشان خود نیز می توانست اقدام علیه امنیت ملی باشد، منصفانه و در شان حاج حسین آقای شریعتمداری می باشد؟ آنچه که ما از خود شما آموختیم چیزی غیر از این بود. اگر ما از آقای هاشمی انتظار برخوردی منصفانه و بدون تبعیض در خصوص موضوع فرزندانشان داریم، خود نیز باید برخورد منصفانه را سرلوحه ی کار قرار دهیم.
در پایان نیز از سرور عزیزم جناب آقای شریعتمداری بخاطر جسارتی که کردم طلب بخشش می نمایم.
اقای شریعتمداری عزیز مدام نگویید برادر بسیجی بسیجی .....
United States
خودگوئی و خود خندی ...
Iran, Islamic Republic of
خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد
بسمه تعالی
انتظاری فراتر از این از آقای شریعتمداری میرفت تا از ......قسم خورده مملکت به این راحتی رکب بخورند و خیلی ساده نگری و خوشبینانه به مسئله برخورد کنند برادر عزیز شریعتمداری باید بدانند که توبه گرگ ....... خداوند همه ما را از کید شیطان حفظ فرماید.
Iran, Islamic Republic of
البته مهدی هاشمی هم بی گناه است منتهی ......
United States
جناب حسين شريعتمدارى! مقاله شما ملاحظه شد، مواردى است كه پاسخ دهيد: ١- مهدى هاشمي اتهاماتي كه به وى بار شده توسط غوغاسالاران و در سطح رسانه هاى مخالف است، اغلب آنان بر اساس گفته مي شود و شنيده مي شود ها ... رسانه هاى معلوم الحال است و ساخته ذهن ... ... است كه معلوم است .... براى اغراض سياسي است تا ... ٢- فرزندان شخصيتهاى نامبرده شده، عضو و مرتبط با گروهگ منافقين و اعمال تروريستي و... بوده كه حكايت آن با آقاى مهدى هاشمي كه در انتخابات از فردى حمايت كرده كه مورد تاييد شوراى نگهبان بود تفاوت مع الفارق است. ٣- جرم خانم فائزه هاشمي در خصوص مصاحبه اش.... و نيت مجرمانه نداشته است . ٤- فرزندان هاشمي جداى از پدر، خود شخصيتهاى اصيل، انقلابي، مدير و مدبرى هستند كه سوابق حضورشان در عرصه هاى پر خطر انقلاب هر چند به پدر بزرگوارشان نمي رسد اما كمتر از هم نسلي ها و خيلي بيشتر از امثال من و شماست. ٥- تصميم فرزندان هاشمي بويژه مهدي هاشمي براي پايان دادن به جو سازى ها و.... اتفاقا مخالف نظر پدرشان است و براساس عهده دارى مسئوليتهاى شخصيتي خود و رها سازى پدر مجاهد في سبيل الله است تا پدر راه جهاد و مبارزه را ادامه دهند، و فرزندان احساس كرده اند كه آنان مانع هستند در راه مصاف پدر با دشمن؛ ٦- اين بلوغ سياسي بر فرزندان هاشمي كه هر يك مي توانند مانند يك هاشمي تاثير گذار باشند امر مباركي است. فرزندان هاشمي از همه ساز كارها دفاع از انقلاب و توسعه آن برخوردارند، اصالت خانوادگي آنان حضور در عرصه هاى پر خطرانقلاب و نظام جمهورى اسلامي، ظرفيتهاى لازم و كافي را براى پاسدارى از مجاهدتهاى ديني وملي و حفظ دستاوردهاى انقلاب و پدر بزرگوارشان را فراهم كرده است.
بازداشت وتفهیم اتهام ایشان عجیب نیست ولی مصونیت آقای ....و......... که سالها از ........
............ همین پرس تی وی شما تو کشور خارجی ادم هایی رو میاره که بر علیه مسولین و نظامشون صحبت میکنن وکسی هم چیزی نمی گه و کاریشون نداره معلوم نیست .....
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه گرفتار افراط و تفريط هستيم همين اينان كه تا چندي قبل امكان كوچكترين نقد احمدي نژاد مقابلشان امكان نداشت و با بدترين نوع برخورد از سوي شان مواجهه مي شديم روزي هاشمي را بالا بردند حال هم تا خانه نشينش نكنند دست بر نمي دارند.
حقا كه احمدي نژاد به درد امثال شما مي خورد
Iran, Islamic Republic of
حسین آقا........
United Arab Emirates
منطقی بود.
United States
بازداشت فرزندان هاشمی تحلیلهای متفاوتی را به دنبال داشته است اما نکته قابل تاملی که وجود دارد تحلیلهایی است که آن را به میزان رضایت قشری از مردم و ناراحتی قشری دیگر از مردم ربط می دهد. واقعیت این است که اگر روزی همه آقازادگان برای تخلف و جرمشان به پای میز محاکمه کشیده شوند و برابر سایر مردم با آنان رفتار شود باید دم از عدالت علی زد ......... آسمون ریسمون بافتن این تحلیلگران است که بگویند همه چیز عادی و کسی تخریب نمی شود و ...
این تحلیلگران یا خود ساده هستند یا مردم را ساده فرض کرده اند . کیست که نداند دنیای سیاست چنان وحشی است که به کسی رحم نمی کند و چنان فتنه با حق در هم می آمیزد که همه کس را دچار سوء بصیرت می کند .نکته آخر این است که افرادی افراطی و تنندرو از هر مسئله ای سوء استفاده می کنند تا شرایط نا امنی ، بحران و عدم آرامش همچنان در فضای جامعه حاکم باشد اینان کی دست از سر مردم بر می دارند الله اعلم
...آقا بیمه ایران ، اختلاس های میلیاردی ، خط قرمز کابینه .............چی شد
الان اگر از شریعتمداری سوال شود ............
شریعتمداری عزیز اگر خیلی ...........کمی هم از دزدان ودروغگویان بگو از آنهای که دزدی می کنند و..... هم هستند ..........
United States
تحلیل خوبی است
Czech Republic
سر فتنه ......... است.
ا............... یک روز را به .......خطبه های فتنه انگیز, نامه بی سلام,کنایه های .... به مولایمان خامنه ای تحت پوشش بیان خاطرات و... ..
United States
احسنت حاج حسین
تحلیلتان مثل همیشه دقیق و دشمن شکن بود
United States
من معتقدم در این زمان که مهدی هاشمی آمده حتماً ...............باید هوشیار بود .
برادر بسجی اینگونه است آقای شریعتمداری؟!!!

متاسفم که حتی حفظ ظاهر هم نمی کنید
.............مطمئن باشید که حاضر است برای .............بخوبی جان نثاری کند. مواظبش باشید و فریب ترفند هایش را نخورید.
ساده ترين تحليل اينه:
............
چه اصول گرا چه تغيير طلب (اصلاح طلب) هركي مياد خدا كنه حفظ اسلام و مردم رو اهم امورش قرار بده نه حفظ خودش و خاندانش و ايل و تبارش!
من سی ماه در جبهه کنار بسیجیان بودم ولی با وجود ترکش دربدنم خجالت میکشم خودم را در مقابل صفا و ایثار بسیجیان بسیجی بنامم. در طول این سی ماه ندیدم بسیجیها یک فحش یا لفظ رکیک برای صدام به کار ببرند . حال چرا اقای شریعتمداری عزیز مدام میگوید برادر یسیجی جای تعجب دارد
کسی که جلوی یک زن ولو اینکه کافر و دشمن ما باشد این الفاظ را به کار میبرد شایسته لفظ مقدس بسیجی نیست. در ضمن در لیست بزگانی که فرزندان انها بازداشت یا کشته شدند نام ایت الله جنتی عزیز را نمیبینم.
South Africa
قطعا ورود مهدی هاشمی به داخل کشور بدون هماهنگی با ........... نبوده و برای راه انداختن ..............مثل اینکه دشمن استارت انتخابات ریاست جمهوری سال بعد را از الان با ورود.......... زده تا او را به عاملی برای ایجاد التهاب در جامعه مبدل کنند وبا شعار درود بر ............ یا مرگ بر....خوراک تبلیغاتی برای دشمن ودرگیری واختلاف را در میان دوستان ایجاد کند.
Canada
آقای شریعتمداری لطفا کمی هم از مجرمان دولت نهم و دهم مثل : ................ و... بنویس راستی از3000000000000چه خبر؟





























مرتضوی مشایی جوانفکر ملک زاده
اینها فیلم آقای .............برای مظلوم نمایی و محبوبیته. آخه انتخابات نزدیکه دیگه
اقای شریعتمداری اگر تحلیل شما درست باشد این رو هم پاسخ می دادید که چرا فائزه را شب ساعت 11 و درست چند روز قبل از برگشت برادرش گرفته اند؟!
آقای شریعتمداری
احسنتم
اجرکم الی الله
Iran, Islamic Republic of
بازم این یارو مثل اون یکی ...........
آخ که چقدر دلم می خواد این آقای شریعتنداری یکبار و فقط یکبار خودشون رو برای یه پست مثل نمایندگی مجلس و یا ریاست جمهوری و یا حتی شورای شهر کاندید کنند تا ببینیم مردم به ایشون رأی میدن یا ایشون هم مثل بعضی ها .......
Germany
شریعتمداری تو گوبلز اسلامی هستی ولی....
....، به امید همچین روزی
Canada
البته آقای شریعتممداری شخصیتی والا و نظراتشان اکثر اوقات با واقعیت و حقیقت همراه بوده و برای ایشان احترام خاصی قائل هستم " ولی گهگاهی از کنار یک موضوعی براحتی میگذرند و انگار هیچ اتفاقی نیافتاده و یا یک تحلیل کمرنگ میدهند نمونه اش همین آمدن اقای مهدی هاشمی نازک تر از گل" و تمجید ایشان از آقای هاشمی رفستجانی و مقایسه آقای رفسنجانی با عزیزانی چون آیت الله گیلانی و آیت الله مرحوم مشکینی و آیت الله خز علی و حجت السلام حسنی و.......این مقایسه قدری قابل تآمل است" چرا که مقابله آن بزرگواران با فرزندان ناخلفشان سیاسی نبود " بلکه کاملآ شفاف و بی ریاء بود" ولی مقابله آقای علی اکبر هاشمی رفسنجانی با نور چشمانشان کاملآ ......میباشد چون انتخابات در پیش است و .............و من در تعجب هستم که آقای شریعتمداری که پشه های سیاسی را در هوا نعل میکنند چطور این پشه انتخاباتی را در هوا نعل نکردند؟ والسلام .
منصفانه بود
Iran, Islamic Republic of
من با سخنان اقای شریعتمداری موافقم ولی از دستگاه قضا انتظار داریم با ......
بهترین تحلیل این روزها همینه
خیلی علی بود................

فقط جرم فائزه و مهدی هاشمی

آنقدر .......هست که............

وخدا عاقبت ما را ختم به خیر کند..........
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که برای شریعتمداری نوشتید و طلب 3 هزار میلیارد کردید به اون بنده خدا چه ارتباطی داره!!یا دستگیری فائزه در ساعت 11 شب!!!در قالب یک روزنامه نگار نظر ایشون بیان شده همونطوری که نظر دیگر روزنامه نگاران در روزنامه های دیگر به حمایت از آقای هاشمی و آقا زاده هاشون بیان می شه.
اگر عدالت در مملکت نباشد...
بهتره حزب اللهی ها همین خط حاج حسین رو برن و سر تندروی ها نشن
United States
واقعا زیبا و منصفانه شخصیتها را شمرده اید، فقط به نظر می رسد :
1-آقای تاجیک با آن رفتار نمی تواند برادر بسیجی باشد.
2- بازگشت آقای مهدی هاشمی با برنامه ریزی صورت گرفته و جلسات ایشان با........
United States
احسنت بر تحلیلگر تیزبین انقلاب
با سلام.
توجه شما را به تقسیم بندی های جناب شریعتمداری(از دید بنده کارشناس دوزاری)جلب مینمایم:
1-رسانه هاي بيگانه و نوچه هاي نشان دار آنها.
2-برخي از مدعيان اصلاحات و اصحاب فتنه.
3-توده هاي مردم و كساني كه دل در گرو اسلام و انقلاب دارند.
ایشان اگر کمی(فقط کمی)سر خود ........ خارج نماید و یا از دفتر کار خود و از جمع اطرافیان .......خود خارج شود و در کوچه و خیابان با مردم همراه شود و یا کمی کامنت کاربرن همین سایت را مطالعه کند نظرات دیگری راخواهد شنید.
United States
عجيب است فرزندان اكثر آقايان مثل فرزندان ..... هستند .
Iran, Islamic Republic of
.... يادت نره