چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۱۸

ضرورت بازگشت هاشمي به تريبون نمازجمعه؛ البته مشكل را حل نخواهد كرد!

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۳۳
کد مطلب: 246251
عضو فراكسيون افراطيون در مجلس ششم مي گويد انجمن حجتيه به دنبال حذف و نابودي ياران امام همچون هاشمي رفسنجاني است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، ناصر قوامي عضو فراكسيون مشاركت در مجلس ششم گفته است: آيت الله هاشمي بايد همچون گذشته نقش ماندگار خود را در تاريخ ايفا كند و به افشاي مسائلي كه كشور را دچار بحران كرده است، بپردازد.

وي در گفت وگو با ايلنا، اظهار داشت: پس از رحلت امام(ره) اكثريت قاطع شخصيت هايي كه مورد اعتماد امام بودند به حاشيه رانده شدند، بنابراين امروز نه تنها جوسازي هاي تندي عليه خانواده آيت الله هاشمي بلكه نسبت به ياران امام(ره) صورت مي گيرد.

وي با بيان اينكه ضربه به آبروي هاشمي در واقع صدمه به بخش وسيعي از جامعه محسوب مي شود، عنوان كرد: ضد انقلاب ها در داخل و خارج دست در دست هم داده اند تا خانواده هاشمي را مورد تخريب قرار دهند چرا كه با مشاهده رسانه هاي خارجي نيز متوجه هجمه هاي آنها نسبت به آيت الله هاشمي مي شويم.

قوامي با اشاره به اينكه بدون شك انجمن حجتيه در راستاي انتقام، حذف و نابودي ياران امام همچون هاشمي نقش اساسي را ايفا مي كند، گفت: البته من معتقدم مهدي هاشمي نيز بايد همچون سايرين به كشور برگردد ولو اينكه به زندان برود. اگرچه جنجال هاي اخير نيز ارتباطي به شخص مهدي هاشمي ندارد و همانطور كه پيش از اين نيز گفتم تنها در راستاي نابودي ياران امام(ره) است.

وي با تاكيد بر ضرورت بازگشت هاشمي به تريبون نمازجمعه يادآور شد: البته بازگشت به تريبون نمازجمعه نيز مشكلي را حل نخواهد كرد، مگر اينكه آيت الله هاشمي همچون گذشته نقش خود را در تاريخ انقلاب ايفا كند و با جديت احتمال انحراف انقلاب از مسير خود را در صورت ادامه برخي سياست ها و تنگ نظري ها بيان كند.

درباره سخنان اين نماينده تندروي مجلس ششم نكاتي شايان ذكر است: نخست اينكه اگر طبق اظهارات وي، ملاك را صرفا حذف آقاي هاشمي بدانيم، طبيعتا بايد به ياد آورد كه همين حضرات مشاركتي در انتخابات مجلس ششم با القابي نظير عاليجناب سرخپوش، قتل هاي زنجيره اي و... كمر به حذف وي بستند و البته هيچ صدايي از عناصر فريبكاري نظير همين عضو فراكسيون مشاركت (رئيس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس) در نيامد. در واقع اگر ملاك همين ادعاي آقاي قوامي باشد، مشاركتي هاي خط دهنده امثال اين نماينده سابق، از همه حجتيه اي تر هستند.

اما نكته دوم مهمتر است كه انجمن حجتيه با حضرت امام خميني(ره) به اعتبار احياي نظريه ولايت فقيه، بيرون آوردن اسلام از انزوا، و اصلاح نگاه انحرافي به موضوع مهدويت و انتظار، دشمني پيدا كردند. با اين وصف شبه اصلاح طلبان تندرو طي 2 دهه اخير به تدريج تبديل به مؤتلفان انجمن حجتيه شده و در تخطئه و تخريب گفتمان ولايت فقيه و پافشاري بر جدايي دين و سياست و سازش با رژيم هاي استكباري نظير آمريكا و انگليس راه همين گروهك انحرافي را در پيش گرفتند. بنابراين ادعاي امثال آقاي قوامي نوعي تجاهل العارف و رد گم كني ناشيانه تلقي مي شود. يك دليل روشن اين ادعا نيز همين است كه افراطيون مدعي اصلاح طلبي هرگز حاضر نيستند عليه مباني انحرافي نظريات انجمن حجتيه در حوزه هاي مذكور كمترين موضعي بگيرند چه آن كه اين مباني عينا تبديل به مباني افراطيون و جريان نفاق جديد شده است.

نكته سوم مغالطه در زمينه ايجاد نسبت اين هماني و كسادي ميان حضرت امام(ره)، ياران امام و خانواده آقاي هاشمي است!! آيا نقش آفريني علني برخي اعضاي خانواده آقاي هاشمي در فتنه سال 88 كه با هتاكي هاي علني عليه امام و رهبري و جمهوري اسلامي همراه بود، خدمت به انجمن حجتيه بود يا دفاع از امام و آرمان هاي ايشان؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نقد جهان نسبت به حرفهای با معنای آقای قوامی کاملا بی معنی و بی منطق است.
Iran, Islamic Republic of
اینها بد ترین ضربات را به هاشمی وارد ساختند عالیجناب سرخ پوش را فراموش کرده اند الان می خواهند هاشمی را ابزار مطامع کثیف شان قرار دهند.
...........بیچاره این مردم
......... حيف از تربيون نماز که از وجود........
United States
اگر این ادعای آقای قوامی را بپذیریم که پس از امام، یاران امام منزوی شدند و ... باید در جواب گفت: دلیل این انزوا از دست دادن پایگاه اصلی این به اصطلاح یاران امام با برکناری آقای منتظری از قائم مقامی رهبری بود، چون تا زمانی که آقای منتظری به عنوان قائم مقام رهبری شناخته می شد، این افراد در پوشش این عنوان هر چه خواستند کردند و کسی جرات نداشت به آنها انتقاد کند، چرا که سریعا توسط آقای منتظری ساواکی و ضد انقلاب معرفی می شد! ولی بعد از برکناری او، پرده از چهره واقعی این به اصطلاح یاران امام برداشته شد و مردم به خوبی آنها را شناختند و خود به خود از جامعه طرد شدند.
Iran, Islamic Republic of
اینکه ایشان و امثال ایشان می گویند بعد از رحلت امام (ره) معتمدین امام (ره) به حاشیه رانده شده اند دقیقا نشان از بی اعتقادی آنان به نظام سرچشمه می گیرد زیرا آنان به .........
Iran, Islamic Republic of
آقای قوامی عزیز! یار امام بر روی میراث امام یعنی انقلاب و ولایت شمشیر نمی کشد... آقای قوامی خیلی عزیز! جوسازي هاي تند عليه خانواده آيت الله هاشمي را........ با خرید ساندویچ! در تظاهرات علیه انقلاب، و لندن نشینی به راه انداختند...آقای قوامی خیلی خیلی عزیز! ...
Iran, Islamic Republic of
نباید حاشیه ها روی ما تاثیر بگذارند، کارها باید برای خدا باشد. اگر خانواده هاشمی مرتکب خطا شده اند باید مواخذه شوند و اگر هم نشدند نباید تحت تاثیر جوسازی قرار گرفت.
Iran, Islamic Republic of
اینکه ایشان و امثال ایشان می گویند بعد از رحلت امام (ره) معتمدین امام (ره) به حاشیه رانده شده اند دقیقا نشان از بی اعتقادی آنان به نظام سرچشمه می گیرد زیرا آنان به جای نظام مبتنی بر امام (ره) به شخصیتها بهاء می دهند معتمد امام (ره) الان ولی فقیه است و ایشان بیشتر از شما و امثال شما معتمد بوده و هست ضمن اینکه خود امام (ره) همیشه اظهار داشته اند که ملاک حال فعلی افراد است نه اینکه چه بوده اند
Iran, Islamic Republic of
به طرز بسیار حرفه ای و ماحرانه هاشمی را زدند ......
United Arab Emirates
با لا غیرتا حرف درستی زدند.
Iran, Islamic Republic of
نظرا کو؟/
Iran, Islamic Republic of
حق با شماست
ما انتظار داریم که آقا هاشمی با رشادت خود از نظام به دلیل محاکمه فرزندانش حمایت علنی نماید و توطئه دشمنان را بخواباند
اگر این کار را کرد همچون گذشته نقش ماندگار خود را در تاريخ ايفا کرده و به افشاي مسائلي كه كشور را دچار بحران كرده است، پرداخته است
Czech Republic
...... مشارکتی فتنه گر
United States
نظر اولی رو من دادم خواستم بگم نقدی که از سخنان آقای قوامی شده بی معنی و بی منطق است اشتباهی نوشتم نقد جهان ببخشید.
United States
من با كامنت آخرى كه نقد جهان رو .... دونسته كاملاً موافقم .اين سايت مثلاً خبرى!جناح چپ رو در مقطعى همراه انجمن حجتيه معرفى كرده.دقت كرديد؟
Iran, Islamic Republic of
باسمه تعالي
اگر همه حاميان آقاي هاشمي مثل آقاي قوامي باشند واي به حال ايشان فاتحه اش خوندس.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی با اقداماتش در فتنه ی 88 ، که دل مردم را به درد آورد نمی تواند گزینه ی مناسبی برای نماز جمعه باشد .