دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۶

‫محسن‌هاشمی ازعلت‌بازگشت برادرش گفت

شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 245997
محسن هاشمی رفسنجانی تلویحا بخشی از انتقادات به عملکرد برادرش را وارد می‌داند و می‌گوید: "هجمه‌ها هم یک مقداری ناجوانمردانه است".
به گزارش جهان، پس از انتشار اخباری مبنی بر بازگشت مهدی هاشمی رفسنجانی بهرمانی که از او در محافل سیاسی و رسانه‌ای به عنوان شاه کلید فتنه 88 یاد می‌شود، از انگلیس به کشور پس از گذشت 3 سال، اخبار جدیدی از حضور امروز وی در دوبی و عزیمت به تهران در ساعت 19 حکایت دارد که این خبر در گفت‌وگوی آنا با محسن هاشمی رفسنجانی برادر بزرگ مهدی هاشمی مورد تائید قرار گرفت.

محسن هاشمی رفسنجانی بهرمانی با حمایت از برادر خود و تائید خبر بازگشت وی، می‌گوید: "هجمه‌ها خیلی زیاد است. موضوع مهدی و آمدنش موضوعی نیست که بتوانم با یک جمله جواب تمام هجمه‌های آقایان را بدهم. "

وی در ادامه به منتقدان برادرش می‌تازد و در قامت مدافع او که در فتنه 88 به طراحی میدانی از سوی فعالین سیاسی، رسانه‌ای و دانشجویی متهم شده است، تاکید می‌کند: "همه کسانی که الان هجمه می‌کنند، می‌گفتند که ایشان نمی‌آید و حالا که ایشان می‌ِآید، می‌گویند چرا می‌آید".

مدیرعامل مستعفی مترو تهران و حومه که هم اکنون مشاور شهردار تهران و اداره کننده انتشارات اختصاصی پدرش (دفتر نشر معارف انقلاب) است در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخی به سئوالی درباره ارتباط بازگشت مهدی هاشمی رفسنجانی بهرمانی با انتخابات آینده ریاست جمهوری نیز اینگونه پاسخ می‌دهد: " قطعا برگشت‌شان ربطی به انتخابات ندارد".

محسن هاشمی رفسنجانی در ادامه به نکته جالبی اشاره می‌کند و تلویحا بخشی از انتقادات به عملکرد برادرش را وارد می‌داند و می‌گوید: "هجمه‌ها هم یک مقداری ناجوانمردانه است".

او بازگشت برادرش از لندن به تهران پس از گذشت بیش از 3 سال از فتنه 88 را پاسخ به "تقاضا" می‌خواند و اشاره ضمنی هم به پاسخگویی بردارش مهدی می‌کند و تصریح دارد: " تقاضا این بوده که ایشان بیایند و کارشان تمام شده و دارند می‌آیند تا رسیدگی شود".

خاتمه گفت‌وگوی آنا با برادر بزرگ مهدی هاشمی رفسنجانی بهرمانی اما منجر به اعلام یک خبر از وی می‌شود: "دکترای شان {مهدی} از مرحله‌ای گذشته و دارند تز دکتری شان را می‌نویسند و می‌توانند ترددی کار را انجام دهند".‬
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برادر پشت برادر
Netherlands
3 ساله هم زبان یاد گرفت هم دکتر شد؟ در دانشگاه .........دکترا گرفت؟ در چه رشته ای؟ .......
Iran, Islamic Republic of
از این پس ایشون هم دکتر شده اند
و هر که حرف بزند میگویند ایشون دکتر خارجی
دکتراشو هم از انگلیس گرفته
راستی چرا خیلی از آقازاده ها مدارکشون مال دوست دیرین ایران (بخونید دشمن مکار ایران) گرفته و میگیرند؟
..............
آقایون لطفا فقط لطفا هوشیار باشید
چگونه میتوان از معاملات بزرگ نفتی پورسانت گرفت وچگونه ودر چه راهی مصرف نمود
برادر کو ندارد نشان از خواهر...........
United Kingdom
دلیل .............. فرار از دادگاه کانادا و احتمال استردادش از سوی بریتانیا به کانادا و عدم تمدید ویزایش است چون ثبت نام دانشگاهش مجعول بود و وزارت کشور بریتانیا با استعلام از دانشگاه آکسفورد کالج وولسفون متوجه شد که ..........شرائط ثبت نام را نداشته است و حتی انگلیسی را کامل نمی داند و کسان دیگری برایش پیشنهاد رساله نوشته اند۰...........