يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

آمار شگفت آور زنان دائم مسعود رجوی

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 245647
مترجم سابق رجوي ضمن تشريح بخشي از عملكرد منافقين گفت: سركرده اين گروهك تروريستي سه سال متوالي از ما خواست تا به جاي ماه رمضان در ماه محرم روزه بگيريم.
به گزارش جهان به نقل از هابيليان، قربان حسين نژاد مترجم سابق سركرده منافقين گفت: دليل اصلي سكوت منافقين در مقابل توهين صورت گرفته به پيامبر اكرم(ص)، ترس آنها نسبت به از دست دادن حاميان غربي آنان است. علاوه بر آن رجوي جايگاه خود را از پيامبر اكرم(ص) بالاتر مي‌داند.
 
اين عضو سابق گروهك منافقين افزود: رجوي با صدها تن از زنان سازمان (منافقين) ازدواج دائم كرده و اين كاملاً برخلاف نص صريح آيات قرآن است.
 
حسين نژاد با اشاره به گفته‌هاي يكي از زنان ارشد جدا شده از گروهك نفاق گفت: رجوي پس از جمع آوري زنان در يك سالن و ازدواج جمعي با آنان، در مقابل چشمان همگي آنان اقدام به ارتكاب اعمال شنيع با آنها كرد.
 
مسئول سابق امور عراق در سازمان منافقين با اشاره به ديدگاه‌ها و اعمال ضد ديني رجوي گفت: به خاطر دارم كه رجوي براي سه سال متوالي و به بهانه گرماي تابستان به ما دستور داد به جاي گرفتن روزه در ماه رمضان در ماه محرم روزه بگيريم. چرا كه وي خود را يك مجتهد و حتي يك پيامبر مي‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *