جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۳

خودروی ميليونرها به ایران آمد+عکس

چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 245547
بر اساس آمار گمرک ایران در پنج ماه نخست امسال دست کم 160 دستگاه انواع خودروهای شرکت آلمانی پورشه به ارزش تقریبی 20 میلیون دلار وارد ایران شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا؛ بر اساس آمار گمرک ایران در پنج ماه نخست امسال دست کم 160 دستگاه انواع خودروهای شرکت آلمانی پورشه به ارزش تقریبی 20 میلیون دلار وارد ایران شد.

 این میزان واردات خودروهای پورشه به کشور در پنج ماهه امسال در حالی به ثبت رسیده که در سال گذشته بالغ بر 563 دستگاه انواع خودروهاي پورشه به ارزش بيش از 49.8 ميليون دلار وارد ايران شده بود.

عمده خودروهای پورشه از طریق امارات وارد ایران شدند. تعداد اندکی نیز از مسیر کشورهای آلمان، ترکیه و کویت به ایران رسیدند.

 

شركت خودروسازي پورشه چند ماه پیش در پی تشدید تحریمهای غرب علیه ایران تصميم گرفت که از بازار کشورمان خارج شود. هرچند نماينده این شرکت در ایران اين خبر را تكذيب كرد.

نگاهي به آمار نشان مي‌دهد كه خودروهاي لوكس و فوق‌ لوكس وارداتي سهم بسيار ناچيزي در بازار خودروي ايران دارند، به‌ طوري كه حتي ممنوع کردن واردات اين خودروها به کشور هيچ تاثيري بر بازار داخلی نخواهد داشت.

 در سال گذشته نيز حجم واردات خودروهاي بي‌.ام.و و بنز به ايران كاهش يافت كه اين اتفاق تاثير چنداني بر بازار خودروها در ايران نگذاشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقيقا آدم ياد نامه امير المومنين به عثمان بن حنيف ميفته!!
ماشالا به اينا!
بیشترش دست پرسپولیسه
چرا مسئولین با اجازه ورود این تجملات که موجب ترویج تجمل گرایی میشوند رو میدن؟
این که نقاشیه
حالا شما ...........ها نداريد ...
خودروی میلونرها یا میلیاردرها؟
Iran, Islamic Republic of
عزيزم بعضى از آقازادهاى عزيز همين .........اين ماشينارو سوارميشن نه من و شما با اين در آمد زياد.
Kuwait
ما برای مخارج اولیه زندگیمون موندیم.اینا از کجا میارن؟ به ما هم یاد بدن
Iran, Islamic Republic of
واقعا این خبر تاسف باره و نشوندهنده ازدیاد فاصله فقیر و غنی در سالیان اخیر علی الخصوص امساله و این با روحیات انقلاب ما فاصله داره و نگران کننده است
Iran, Islamic Republic of
کجایید ای شهیدان خدایی بلا جویان دشت کربلایی
تاکی می خوایم خودمون رو گول بزنیم اگه واردات اتومبیل به ایران آزاد میشد .......و .........توی شرایط بازار رقابتی دیگه ماشین های بی نهایت خوشکل و با کیفیتشون رو به مردم قالب نمی کردن.
جمع کنید پراید پخش کنید که جون .........رو بگیرید
ادم های پول دار جونشون و پولشون واسه رفاهشونه نه مثل ما بیچاره ها
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره نوشه جونشون می تونن میخرن